Najbolj navdihujoči so Google, Apple, Samsung in Amazon
V agencijski mreži Wunderman Thompson so pripravili tretjo izdajo lestvice najbolj navdihujočih znamk. Tehnološki velikani Google, Apple, Samsung in Amazon ostajajo na vrhu lestvice Inspire Score: Top 100 2022, med stotimi pa je kar 30 % novih znamk.
Na podlagi raziskave »Inspiring Growth« so tretje leto zapored pripravili lestvico stotih znamk, na kateri prva štiri mesta ostajajo nespremenjena, na peto mesto pa se je letos uvrstila blagovna znamka Colgate. Kot ključne ugotovitve raziskave v Wunderman Thompson izpostavljajo, da so močno napredovale avtomobilske blagovne znamke (na primer Tesla in Uber), napredek pa se kaže tudi pri znamkah družbenih omrežij. »Navdihujoča moč blagovnih znamk, kot sta Instagram in WhatsApp, še naprej raste, TikTok pa se je letos prvič uvrstil med sto najboljših,« so izpostavili. Napredovala sta tudi pretočna ponudnika Netflix, ki je med dvajsetimi najboljšimi, in Disney+, ki je novinec na lestvici in je prehitel celo svojo glavno blagovno znamko.
»Mislim, da smo znova dokazali, da obstaja močna povezava med navdihom in rastjo blagovne znamke. Naša lestvica prikazuje, kako lahko navdihujoče blagovne znamke spodbujajo rast tržnega deleža in dosegajo višjo ceno, kar je glede na spreminjajoče se gospodarske razmere vse pomembnejše. Blagovne znamke na vrhu našega seznama so se premaknile z duhom časa in se postavile v središče življenja ljudi, navdih pa so izkoristile kot močan vzvod za rast,« je ob predstavitvi lestvice povedal Mel Edwards, globalni glavni izvršni direktor pri Wunderman Thompson.