wt
Vpogled

Najbolj navdihujoči so Google, Apple, Samsung in Amazon

V agencijski mreži Wunderman Thompson so pripravili tretjo izdajo lestvice najbolj navdihujočih znamk. Tehnološki velikani Google, Apple, Samsung in Amazon ostajajo na vrhu lestvice Inspire Score: Top 100 2022, med stotimi pa je kar 30 % novih znamk.

Na podlagi raziskave »Inspiring Growth« so tretje leto zapored pripravili lestvico stotih znamk, na kateri prva štiri mesta ostajajo nespremenjena, na peto mesto pa se je letos uvrstila blagovna znamka Colgate. Kot ključne ugotovitve raziskave v Wunderman Thompson izpostavljajo, da so močno napredovale avtomobilske blagovne znamke (na primer Tesla in Uber), napredek pa se kaže tudi pri znamkah družbenih omrežij. »Navdihujoča moč blagovnih znamk, kot sta Instagram in WhatsApp, še naprej raste, TikTok pa se je letos prvič uvrstil med sto najboljših,« so izpostavili. Napredovala sta tudi pretočna ponudnika Netflix, ki je med dvajsetimi najboljšimi, in Disney+, ki je novinec na lestvici in je prehitel celo svojo glavno blagovno znamko.

»Mislim, da smo znova dokazali, da obstaja močna povezava med navdihom in rastjo blagovne znamke. Naša lestvica prikazuje, kako lahko navdihujoče blagovne znamke spodbujajo rast tržnega deleža in dosegajo višjo ceno, kar je glede na spreminjajoče se gospodarske razmere vse pomembnejše. Blagovne znamke na vrhu našega seznama so se premaknile z duhom časa in se postavile v središče življenja ljudi, navdih pa so izkoristile kot močan vzvod za rast,« je ob predstavitvi lestvice povedal Mel Edwards, globalni glavni izvršni direktor pri Wunderman Thompson.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji