trendi
Vpogled

Platforma Glami razkriva največje modne polomije

Platforma za odkrivanje mode Glami razkriva trende, ki jih kupci ne želijo videvati na ulicah. Med njimi so sandali Crocs, nogavice s sandali in zlat nakit.

Evropejci iz devetih držav so imeli priložnost za en dan postati »modna policija« in opozoriti na modne sloge, trende in navade, ki bi morali utoniti v pozabo. Več kot 27.000 obiskovalcev platforme Glami, je odgovorilo na vprašanje: »Za katere navade in trende si želite, da bi izginili iz ženske in moške garderobe?« Takšni so bili njihovi odgovori.

Šest najbolj nepriljubljenih trendov moške mode

Na seznamu najbolj nezaželenih modnih navad vseh časov kraljujejo nogavice s sandali, sledijo pa jim visoke nogavice z mokasini, ki so jih anketiranci označili za zastarele. Velik »ne« v moški garderobi je tudi zlat nakit, ki je v modo prišel z vplivom hiphopa, med nepriljubljene trende pa se je uvrstilo tudi nošenje spodnjega perila pod moškimi kopalkami. Na pet mesto so se uvrstili sandali blagovne znamke Crocs, za katere uporabniki Glamija menijo, da so primerni samo za na vrt, na šesto mesto pa pasne torbice. Te so morda enostavna rešitev za moške, saj lahko v njih spravijo telefon, denarnico in ključe, vendar so še vedno med najbolj nepriljubljenimi.

glami moski

Tega naj se izogibajo ženske

Med najbolj nepriljubljenimi ženskimi modnimi trendi pa so se znašle bele nogavice s črnimi čevlji, pajkice v kombinaciji z obutvijo z odprtimi prsti, kavbojke z nizkim pasom in prevelika oz. 'oversized' oblačila. Ko izbiramo nove kose svoje garderobe, bi se ženske morale izogibati tudi oblačilom z leopardjim potiskom in kratkim topom, kot za moške pa so tudi za ženske nezaželjene pasne torbice.

glami zenske

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji