prihodki
Vpogled

Prihodki medijev v letu 2021 za 6 odstotkov višji kot leta 2020

Znani so skoraj vsi podatki o prihodkih opazovanih medijev v letu 2021. Pregleda poslovanja smo se spet lotili nekoliko drugače, saj je nemogoče ločevati med različnimi vrstami prihodkov medijskih hiš.

Pri pregledu poslovanja smo tako upoštevali vse prihodke, na primer iz naročnin, oglaševanja, storitev tiska, distribucije itd. Zato prihodkov RTV Slovenija nismo ločili na televizijske in radijske storitve oz. prihodke iz oglaševanja na portalu MMC. Podobno velja tudi za večino drugih medijskih hiš.

Skupaj so obravnavani mediji v letu 2021 ustvarili 342 milijonov evrov prihodkov, kar je za 6 odstotkov več kot leta 2020. 

Prihodki so se najbolj povečali radijskim postajam in ponudnikom oglaševanja na prostem. 

Prihodki medijev v letu 2021:

OGLAŠEVANJE NA PROSTEM 2021 2020  
Europlakat 14.797.137,00  12.182.011,00  21%
Amicus* 8.162.493,00  8.162.493,00  0
Media Bus 1.737.955,00  1.339.527,00  30,0%
Sax reklame 1.290.771,00  904.625,00  43%
TAM-TAM 845.281,00  705.151,00  20,0%
SKUPAJ 26.833.637,00  23.293.807,00  15%
       
       
TELEVIZIJE      
RTV Slovenija 128.363.067,00  121.605.833,00  5%
Produkcija Plus (POP TV) 74.825.921,00  66.494.866,00  13%
Planet TV* 14.180.000,00  14.180.000,00  0
ASPN 7.580.325,00  6.326.043,00  20,0%
Walt Disney (prej Fox) 4.477.078,00  3.544.267,00  26%
Cas media/različni programi 3.692.524,00  2.917.781,00  26%
Nova TV 24 1.854.348,00  1.671.600,00  11%
United Media Production – Sportklub 1.371.583,00  957.863,00  43%
Pro TV – TV3 931.615,00  691.403,00  35%
SKUPAJ 237.276.461,00  218.389.656,00  9%
       
       
RADIO      
Infonet Media 7.430.466,00  6.443.234,00  24%
Next marketing (Radio Center/ Rock Radio) 2.547.818,00  1.968.333,00  30,0%
Radio Glas Ljubljana 1.116.599,00  1.097.972,00  2%
Radio City 965.435,00  910.494,00  6%
Radio Ognjišče 820.827,00  698.755,00  17%
Radio Gorenc 499.060,00  442.281,00  13%
SKUPAJ 13.380.205,00  11.561.069,00  16%
       
TISKANI MEDIJI      
Delo 27.878.191,00  32.332.464,00  -14%
Dnevnik 14.597.513,00  15.010.249,00  -1%
Finance 8.154.774,00  7.133.967,00  14%
Večer 7.057.023,00  7.991.150,00  -12%
Primorske novice 2.969.545,00  3.044.935,00  -3%
Mladina 2.491.741,00  2.514.183,00  -1%
Adria media 1.924.174,00  1.704.695,00  13%
SKUPAJ 65.072.961,00  69.731.643,00  -7%
       
SKUPAJ MEDIJI 342.563.264,00  322.976.175,00  6%
*podatkov za leto 2021 še ni na voljo      
Vir: AJPES, 2022.      

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji