Rolex najmočnejša, Deutsche Telekom najvrednejša evropska znamka
Brand Finance, svetovalno podjetje za vrednotenje blagovnih znamk, je objavil najnovejšo lestvico Brand Finance Europe 500. Na njej so najmočnejše evropske blagovne znamke, na vrhu katerih je Rolex.
Kot pravijo, je ocena indeksa moči (Brand Strength Index oz. BSI) znamke Rolex 90,2 od 100, hkrati so mu pripisali oceno AAA+. Moč Rolexove blagovne znamke je po njihovih besedah podprta z njeno veliko uspešnostjo pri prepoznavnosti in ugledu, kjer je znamka za oboje dobila popolno oceno 10. Tako kot številne evropske luksuzne znamke je tudi Rolex v letu 2024 zabeležil rast vrednosti blagovne znamke, in sicer za 25 odstotkov na 12,9 milijarde evrov.
Na drugem mestu Ferrari, zelo uspešen je tudi Chanel
Švicarskemu Rolexu sledi italijanski Ferrari kot trenutno druga najmočnejša znamka v Evropi. Vrednost znamke se je povečala za 38 odstotkov na 9,9 milijarde evrov, njen BSI pa znaša 90,0 od 100. Tudi francoski Chanel je naredil pomemben preskok, saj se je vrednost znamke povečala za 30 odstotkov na 24,3 milijarde evrov, njegova lestvica BSI pa se je z 48. povzpela na četrto mesto z oceno AAA
Deutsche Telekom je najvrednejši
Če je Rolex najmočnejša, pa je Deutsche Telekom že drugo leto zapored najvrednejša blagovna znamka. Vrednost blagovne znamke Deutsche Telekom se je povečala za 13 odstotkov na 68,4 milijarde evrov. Sledi mu še ena nemška znamka, in sicer Mercedes-Benz (z vrednostjo 55,5 milijarde evrov).
Najhitreje rastoča evropska blagovna znamka je postala znamka polprevodnikov Arm iz Velike Britanije, ki je po novem vredna 1,1 milijarde evrov (kar je skoraj petkrat več kot je bila njena vrednost v letu 2023).
Med vsemi evropskimi državami na letošnji lestvici se lahko z največjo skupno vrednostjo blagovnih znamk pohvali Nemčija z več kot 596,1 milijarde evrov. Sledita ji Francija (471,8 milijarde evrov) in Velika Britanija (373,1 milijarde evrov).