xmas
Vpogled

Slovenci kljub krizi ne nameravamo varčevati pri novoletnih darilih

Več kot polovica potrošnikov bo letos kljub krizi namenila podobno vsoto denarja za nakupe božično-novoletnih daril kot lansko leto.

Slovenci v božičnem času ne nameravamo dodatno varčevati, kaže raziskava XMAS, ki so jo izvedli pri Ceneje.si (del skupine Heureka) med več kot 4500 vprašanimi spletnimi uporabniki. Letos bo namreč več kot polovica potrošnikov namenila podobno vsoto denarja za nakupe božično-novoletnih daril kot lani, vseeno pa bodo pri nakupih bolj previdni. »Letos gledajo potrošniki nekoliko drugače na obdarovanje kot v minulih letih. Precej bolj previdno bodo namreč iskali ugodne ponudbe, saj so razlike med cenami trgovcev lahko izjemno velike, s skrbnim pregledovanjem ponudb pa lahko prihranijo zajeten kupček denarja,« pravi Honza Mayer iz skupine Heureka.

Kupovanje preko spleta

Tretjina vprašanih bo vsaj polovico božičnih daril kupila na spletu. Spletni kupci se bodo letos raje odločili za nakup enega dražjega, ekskluzivnejšega darila, ki bo zagotovo razveselilo prejemnika, kot pa za pet majhnih, šaljivih, a morda neuporabnih izdelkov.

Katera bodo najbolj pogosta darila?

Ko so jih vprašali, kaj bodo kupovali za darila, je največ odgovorov pokazalo, da bodo letošnje uspešnice med božičnimi darili kozmetični izdelki in knjige. Sledijo jim kuhinjski roboti ter pametne ure, ženske pa bodo pogosto za darila dobile izbrane kose nakita, kot so zapestnice. Opazen pa je tudi trend povečanega povpraševanja po ekskluzivnih kosih oblačil, parfumih in mobilnih telefonih.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji