ceneje
Vpogled

Slovenski spletni kupci so letos največ kupovali motorne žage in igralne konzole

Pri Ceneje.si, ki je del Heureka Group, so razkrili podatke, kateri izdelki so bili letos med najbolj zaželenimi v spletnih trgovinah.

V lanskem letu smo Slovenci na spletu najpogosteje iskali izdelke iz kategorije motorne žage, kjer je povpraševanje naraslo za kar 30 odstotkov v primerjavi z letom poprej. Drugo mesto na lestvici najpopularnejših kategorij spletnih kupcev so v letu 2022 zasedle slušalke, tretje pa električna kolesa. Slovenci so letos pogosteje kot lani povpraševali po zimskih pnevmatikah, med najbolj priljubljenimi kategorijami izdelkov, po katerih so v letu 2022 pospešeno povpraševali spletni kupci, pa so se znašle tudi klimatske naprave.

Letos so slovenski potrošniki na spletu najpogosteje iskali igralno konzolo Sony Playstation 5, takoj za njo pa sta sledila izdelka iz zgoraj omenjenega najbolj iskanega blagovnega segmenta oz. kategorije – STIHL motorna žaga MS 170 in akumulatorska ročna žaga BRENCHIE.

»Zmagovalci« so agregati, »poraženci« pa bazeni

Iz 40-ih najpopularnejših kategorij izdelkov so na Ceneje.si izluščili izdelke, po katerih je bilo največ povpraševanja. Letos so bili to agregati, ki so za 141 odstotkov presegli lanskoletno povpraševanje, parfumi, ki so jih potrošniki iskali za kar 115 odstotkov pogosteje kot leto prej, in dodatki za grelno tehniko s 109-odstotnim povečanjem. Med najbolj iskanimi izdelki na spletu so bile še peči (92 %), motorne žage (30 %), slušalke, električna kolesa, garderobne omare, pokončni sesalniki, zimske gume in klimatske naprave.

Povpraševanje po bazenih je bilo manjše kot v letu 2021, kar je mogoče pripisati dejstvu, da so potrošniki še v koronskih časih kupovali izdelke za zabavo in sprostitev v zavetju domačega vrta in se zato še ni pojavila potreba po nakupu novih tovrstnih izdelkov. Nekoliko je upadlo tudi pretekla leta izjemno visoko zanimanje za prenosne računalnike, kosilnice, LCD/LED-televizorje, v povprečju pa je tudi nakupno zanimanje za mobilne telefone in pametne ure ter merilnike v povprečju nekoliko nižji kot leto poprej. Prav tako se je glede na prejšnje leto zmanjšalo povpraševanje spletnih kupcev po letnih pnevmatikah in štedilnikih.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji