potrošnja
Vpogled

Sodelujte v raziskavi o medijski potrošnji v letu 2022

iPROM in Valicon izvajata raziskavo o medijski potrošnji v Sloveniji za leto 2022. Njena cilja sta ponuditi natančnejši vpogled v čas, ki ga namenimo za spremljanje različnih medijev, in preveriti zaupanje v različne vire informacij.

Z raziskavo želita partnerja ugotoviti, kje prebiramo vsebino na spletu, koliko časa namenjamo različnim medijem in platformam ter katerim vrstam medijev najbolj zaupamo. Raziskava jemlje pod drobnogled tudi razlike v medijski potrošnji po generacijah.

Vse, ki želite prispevati svoje mnenje in tako vplivati na bolj kakovostno medijsko krajino, vljudno vabijo, da izpolnite anketni vprašalnik tukaj. Rezultate raziskave bosta partnerja jeseni predstavila v medijih in v sklopu različnih strokovnih dogodkov. 

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji