Pogačar
Vpogled

Tadej Pogačar prikoval gledalce pred male zaslone

Po evropskem prvenstvu v nogometu so ljubitelji športa lahko uživali v prenosih tekem 111. Dirke po Franciji. Gledanost je bila odlična, pravijo na Televiziji Slovenija.

Povprečna gledanost vseh etap letošnje Dirke po Franciji je bila 7,4 %, kar pomeni, da si je etape v povprečju ogledalo 142.300 gledalcev oziroma 34-odstotni delež takratnih gledalcev televizije.

Najbolje gledana je bila zadnja, 21. etapa, s povprečno gledanostjo 11,7 %. Dirka po Franciji je bila tako od 19. do 21. julija 2024 najbolje gledana vsebina na vseh slovenskih televizijah. Najvišja gledanost dirke je bila dosežena v nedeljo, 14. julija, ko je bila na sporedu 15. etapa, in sicer je ob 17:20 gorsko etapo spremljalo 18,7 % oz. 357.806 gledalcev. Sicer pa je vsaj del Dirke po Franciji letos spremljalo 52 % oz. 990.000 različnih gledalcev starejših od štirih let.

Dirka po Franciji je bila odlično gledana tudi preko rtvslo.si in na RTV 365. V živo in na zahtevo so gledalci ustvarili več kot 1.000.000 ogledov.

Zgodovinsko Dirko po Franciji in vožnje Tadeja Pogačarja so v neposrednih radijskih prenosih pospremili tudi na Valu 202, ki ga dnevno spremlja 283.000 poslušalcev (Mediana, junij 2024). Ekipa izkušenih reporterjev, v kateri so bili Igor Tominec, Dare Rupar in Luka Dolar, je z voditeljem Luko Petričem analize, odzive in komentarje ponudila v kolesarskem podkastu Tour 202, ki je bil mesec dni med najbolj poslušanimi vsebinami na lestvicah aplikacij za podkaste, skupaj pa so vsebine zabeležile več kot 65.000 poslušanj. Posamični epizodi je v digitalnem okolju prisluhnilo tudi več kot 5.000 uporabnikov. Številnih odzivov so bile deležne tudi objave z ozadji dogajanja na terenu in prvimi odzivi kolesarjev na družbenih omrežjih, kjer je prisoten Val 202; s posamično video objavo so dosegli tudi 157.000 uporabnikov.

Vsebine, povezane z Dirko po Franciji, so bile v ospredju tudi na spletnem mestu rtvslo.si. Prispevek z naslovom Vingegaard dobil sprint s Pogačarjem za etapno zmago, Roglič padel na zadnjem spustu, je bil najbolj klikan članek Dirke po Franciji in je zabeležil več kot 166.000 ogledov. Med najbolj branimi novinarskimi prispevki so bili tudi ostali članki, povezani z Dirko po Franciji.

Viri:RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, TV Slovenija, gledanost znotraj istega dneva; rtvslo.si/MMC.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji