
Tri četrtine podjetij se o trajnosti ne pogaja; zanje je dejstvo
Trajnost je ključni del poslovne strategije kar 74 odstotkov podjetij, ugotavlja IAB Europe v novi raziskavi. V njej preučujejo napredek industrije digitalnega oglaševanja na področju trajnosti.
V raziskavi o trajnosti v digitalnem oglaševanju v letu 2025 (State of Readiness – Sustainability in Digital Advertising) sta sodelovali 102 podjetji z 29-ih evropskih trgov, predvsem iz agencij, založnikov in oglaševalskih tehnoloških podjetij.
Ključne ugotovitve
Trajnost ni predmet pogajanj
74 odstotkov podjetij pravi, da je trajnost ključni del njihove strategije.
Odgovornost industrije narašča
68 odstotkov meni, da bi morala industrija upoštevati ogljični odtis, ki ga ustvarja poraba digitalnih medijev.
Sledenje emisijam pridobiva vse večji pomen
48 odstotkov podjetij že ocenjuje emisije iz digitalnih medijev, kar je velik porast v primerjavi s preteklimi leti.
Izzivi ostajajo
Pomanjkanje industrijskih standardov in izobraževanja še naprej zavira napredek.
Sodelovanje je ključno
Industrija potrebuje skupno ukrepanje za uvedbo učinkovitih in razširljivih rešitev.
Poročilo poudarja potrebo po nadaljnjem izobraževanju, vzpostavitvi doslednih standardov in povečanju preglednosti v industriji za dosego trajnostnih ciljev. »Združenje IAB Europe s svojo Komisijo za trajnostne standarde ostaja zavezano k spodbujanju teh prizadevanj in podpori industriji pri prehodu k bolj trajnostnim praksam v digitalnem oglaševanju,« še sporočajo.