Volkswagen in iPROM uspešno aktivirala potencialne kupce
Volkswagen je z uporabo prvoosebne strategije ciljanja in oglasnim konceptom iPROM Konfigurator za raziskovanje vozila aktiviral več kot 7500 potencialnih kupcev in za 300 % povečal obisk predstavitvene podstrani za nov model avtomobila Novi T-Cross.
Digitalno oglaševalsko akcijo so v Volkswagnu zasnovali z namenom predstavitve avtomobila Novi T-Cross in okrepitve zavedanja o vozilu. Poleg naprednih in bolj opaznih oglasnih formatov so v oglaševalsko kampanjo vključili tudi koncept konfiguratorja avtomobila, ki je eden od ključnih elementov na nakupni poti potrošnikov, ko se odločajo za nakup. Kot pravijo, so s tem konceptom želeli povečati vpletenost potencialnih kupcev pri raziskovanju novega modela ter vplivati na nakupno odločitev.
»Pri snovanju strategije oglaševanja smo se osredotočili na interakcije z identificiranimi ciljnimi skupinami in maksimalno povečanje vidnosti z uporabo različnih naprednih oglasnih formatov tako na namiznih kot na mobilnih napravah. Za pritegnitev pozornosti ciljnih občinstev in spodbudo procesa raziskovanja preko spleta v začetni fazi nakupa avtomobila, smo zasnovali oglasni koncept iPROM Konfigurator. Ta vključuje avtomobilski konfigurator, integriran neposredno v oglasne formate, ki je uporabnikom omogočil začetno konfiguracijo novega modela vozila Novi T-Cross z možnostjo spreminjanja barve vozila, platišč in velikosti pnevmatik,« pravijo v iPROMu.
Dodajajo, da se je koncept izkazal kot odlično orodje za povečanje vključenosti uporabnika in spodbujanje interakcije že na oglasu. Skupno število izvedenih konfiguracij vozila prek oglasa je preseglo število 3.900, dodatno pa je 61 odstotkov obiskovalcev, ki so prišli na spletno stran prek oglasov, nadaljevalo na podrobno konfiguracijo avtomobila, kjer so med oglaševalsko akcijo izvedli še dodatnih 3.700 konfiguracij avtomobila.
Dosegli kar 77 odstotkov določene ciljne skupine
Opredelitev ciljne skupine in strategije oglaševanja je bila načrtovana na podlagi vnaprej zbranih prvoosebnih podatkov, ki jih blagovna znamka Volkswagen zbira preko lastnih medijev z uporabo rešitve iPROM Private DMP. Z analizo prvoosebnih podatkov so oblikovali segmente ciljnega občinstva in jih z uporabo metode »look-alike« še dodatno obogatili s spletnimi uporabniki, ki imajo podobne vedenjske vzorce kot primarne ciljne skupine. To jim je omogočilo identificirati in ciljati nove uporabniške profile, ki so podobni obstoječim in verjetno zainteresirani za nakup novega modela vozila Novi T-Cross, kar je razširilo bazo potencialnih kupcev. Z uporabo ciljanja na osnovi prvoosebnih podatkov so z oglasi dosegli kar 77 odstotkov določene ciljne skupine.
Kot pravi Leon Brenčič, direktor projekta in direktor odnosov z naročniki v družbi iPROM, so z digitalno oglaševalsko akcijo, ki temelji na prvoosebnih podatkih in uporabi inovativnih oglasnih formatov ter konceptov, pokazali, da je možno že z oglaševanjem v zgodnji fazi nakupnega procesa avtomobila aktivno vključiti uporabnike v raziskovanje alternativ.
»Uporaba iPROM Konfiguratorja za oglaševanje novega modela avtomobila Novi T-Cross je omogočila, da lahko uporabniki digitalnih medijev avtomobil raziščejo že neposredno na oglasu in ga interaktivno prilagodijo svojim preferencam in željam. Inovativen pristop k oglaševanju, temelječ na uporabi naših lastnih, prvoosebnih podatkov pa nam je omogočil tudi izvedbo male raziskave trga, saj nam vpogledi iz konfiguracij omogočajo prilagajanje prodajnih strategij potrebam kupcev,« pa dodaja Nuša Pleše iz marketinga Porsche Slovenija, blagovna znamka Volkswagen.