10 oglasov proti pijani vožnji
Zbrali smo nekaj smešnih, nazornih pa tudi bizarnih oglasov, ki imajo skupno sporočilo: ne sedite za volan, ko pijete!
Začnimo z oglasom, v katerem so opozorilo lepo združili s humorjem. V Srbiji blagovna znamka piva Jelen svetuje, da v vinjenem stanju ne kličete bivše (ali več njih), ampak raje pokličite prijatelja, da vas bo peljal domov.
Ameriška služba za varnost na avtocestah je predstavila oglas, kjer so količino alkohola vzeli tako zelo resno, da so ga natočili v avto vinjenega voznika.
Slogan »Samo malce preveč? Prekleti bedak!« vam verjetno pove dovolj.
V oglasu Avstralskega združenja za varnost pešcev spremljamo pripoved nekdanjega poklicnega morilca, ki ga zaradi njegove nekdanje službe seveda vsi sovražijo. »Če malce preveč spiješ in pri vožnji domov ubiješ nekoga, potem nisi tako drugačen kot jaz,« pove.
Pijani Stric Sam, simbol ZDA, dobi, kar mu gre – kapo, aretacijo in kazen.
Irski oglas iz leta 2014 je tako šokanten in nazoren, da je imel na televiziji omejen čas predvajanja.
Ti oglasi iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja so opozarjali na nevarnosti pijane vožnje.
Britanski oglas iz osemdesetih let prejšnjega stoletja na zanimiv način predstavlja, da ima vsak voznik izbiro.
Oglas avstralske Komisije za prometne nesreče (TAC) je pravzaprav poročilo »izida« prometne nesreče, ki jo je povzročil pijani voznik. Slednji jo je odnesel še najmanj poškodovan.
Za konec pa še verjetno najbolj bizaren oglas med najbolj bizarnimi. Kaj za vraga se dogaja?