bla
Aktualno

10 oglasov s slovenskimi olimpijci

V luči izjemnih slovenskih uspehov na olimpijskih igrah v Tokiu smo zbrali nekaj najvidnejših oglasov z našimi olimpijci v glavnih vlogah, ki smo jih lahko zasledili v zadnjih mesecih.

Slovenija ima Tokio

Uradno olimpijsko oglaševalsko akcijo in prepoznavno navijaško popotnico našim najboljšim športnikom so letos zasnovali v skupini Herman & partnerji.

Otroci sprašujejo

BTC City v sodelovanju z agencijo PM, poslovni mediji predstavlja posebno olimpijsko kampanjo, v kateri imajo poleg olimpijcev Tine Trstenjak, atleta Kristjana Čeha in kolesarke Eugenie Bujak glavno vlogo radovedni otroci.

 

Coca-Colina nagradna akcija

Coca-Cola Slovenija nas je v sodelovanju s produkcijsko hišo chili films v oglaševalski akciji »Naj se olimpijske igre začnejo!« s pomočjo slovenskih športnikov spodbujala k zdravemu življenjskemu slogu in ozaveščala o pomembnosti športa. V sklopu promocije skupaj s Tadejem Pogačarjem, Kajo Kajzer, Luko Janežičem, Anjo Klinar in Luko Žvižejem podarja več kot dva tisoč nagrad, ki bodo pripomogle k zdravemu življenjskemu slogu in športnemu udejstvovanju.

bla

Coca-Cola Slovenija je letos sicer že postregla z »olimpijskim« oglasom (prav tako v sodelovanju s chili films), in sicer v marčevski oglaševalski akciji »Obrok za medaljo«. S pomočjo olimpijcev je spodbujala k pripravi preprostih, zdravih in okusnih receptov.

bla

Luka Dončić in »mazanje«

Vsaj za zdaj slogan akcije blagovne znamke Poli za slovensko košarkarsko reprezentanco drži – »Ko mažemo, zmažemo!« Pesti za uspešno in čim daljše »mazanje« bomo seveda držali še naprej.

 

Paralimpijcem nič ne manjka

»Nič mi ne manjka« je oglaševalska akcija, s katero Lidl Slovenija in Zveza za šport invalidov Slovenije – Slovenski paralimpijski komite (Zveza ŠIS-SPK) želita javnost opozoriti na uspešne slovenske parašportnike, ki so tudi izjemne osebnosti.

Janja Garnbret in Zavarovalnica Triglav

»Jaz sem življenje« je komunikacijska akcija za življenjska zavarovanja in dodatna zavarovanja za hude bolezni Zavarovalnice Triglav. Celostno oglaševalsko zgodbo so zasnovali v agenciji SHIFT, vanjo pa vključili plezalko Janjo Garnbret.

 

Primož Roglič in NKBM

Aktualni olimpijski prvak v kronometru Primož Roglič je skupaj s partnerko Loro Klinc spomladi postal obraz združitve NKBM in Abanke. Skupaj sta nastopila tudi v oglasu. Daljši prispevek o kampanji najdete na povezavi.

Tadej Pogačar in Tuš

Zmagovalec Dirke po Franciji in lastnik bronaste kolajne z letošnjih olimpijskih iger Tadej Pogačar je v glavni vlogi v dveh oglaševalskih akcijah trgovca Tuš. V prvi so se mu poklonili z začasno »rumeno« preobrazbo, v drugi pa je Pogačar poleg nasprotnikov premagal tudi lakoto.

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji