11DIGGIT: Razkrivamo program
Če želite biti del prihodnosti, razumeti svet, ki nastaja, in spoznati inovacije, ki spreminjajo naša življenja, je DIGGIT pravi odgovor. Že 11. repriza konference o trendih prihodnosti bo 9. maja 2024 v Centru kulture Španski borci v Ljubljani.
DIGGIT
Udeleženci – tudi letos jih pričakujemo več kot 1.000 – bodo na celodnevni konferenci spoznali novosti na vseh področjih sodobnega življenjskega sloga, ki zanimajo tako njih same kot tudi njihove stranke.
Na DIGGIT-ovem odru bo udeležence najprej nagovoril Henry Coutinho-Mason, eden od vodilnih svetovnih napovedovalcev trendov, ki je bil dolgoletni izvršni direktor analitičnega portala TrendWatching, zdaj pa svetuje velikim podjetjem in predava po vsem svetu. Nedavno je izdal novo knjigo The Future Normal: How we Will Live, Work and Thrive in the Next Decade (Prihodnja normalnost: Kako bomo živeli, delali in uspevali v naslednjem desetletju), izvrsten priročnik, ki ga je namenil vizionarjem – kar pa so ne nazadnje tudi udeleženci DIGGIT-a, saj želijo razumeti in predvidevati prihodnje trende, da bi v čim večji meri izpolnjevali potrebe in želje svojih strank. In kateri so ključni trije trendi, na katere morajo biti marketingarji pozorni v letu 2024? »Največji trend je zagotovo umetna inteligenca, ki je in še bo revolucionizirala naše življenje. Drugi trend je poslanstvo blagovnih znamk, ki bo v letu 2024 prišlo do še večjega izraza, tretji pa regulativa, saj bomo priča številnim zakonodajnim premikom, tudi na področju umetne inteligence,« pravi Henry Coutinho-Mason.
Koga bomo še gostili na DIGGIT-u?
- Michaela Corcorana, ki je bil pri letalski družbi Ryanair odgovoren za komuniciranje na družbenih omrežjih, in se bo posvetil prihodnosti družbenih omrežjih.
- Grace Andrews, direktorico marketinga najbolj poslušanega podkasta v Evropi The Diary of the CEO, ki bo govorila o tem, kako se, kako se znajti v poplavi podkastov in ali je smiselno, da tudi v vašem podjetju razvijete lasten podkast.
- Jordana Schwarzenbergerja, menedžerja priljubljene britanske YouTube skupine The Sidemen, ki bo iz prve roke povedal, kako zasloveti na YouTubu.
- Poleg njih pa bodo nastopili še Marin Lončar iz Googla, Miha Vidmar iz Bitstampa, dr. Klaus Schweighofer iz podjetja Styria Media International GmbH, kreativni direktor na Pristopu Jure Tovrljan, Matea Benedetti, pionirka trajnostne luksuzne mode in večkrat nagrajena modna oblikovalka in mnogi drugi.
Preveri letošnji program.