11DIGGIT
Aktualno

11DIGGIT: Zgodnje prijave samo še v tem tednu

Vsi, ki že nestrpno čakate na reprizo DIGGIT-a, dogodka o trendih prihodnosti, a odlašate s prijavo: zagotovite si ugodnejšo prijavnino udeležbe in del do petka, 8. marca 2024.

V današnjem digitalnem svetu je potrebno razmišljati širokopasovno in širokopotezno. Za to potrebujemo inspiracijo, ideje, poznavanje trendov in veliko znanja. Vse to dobite na DIGGIT-u, ki bo letos 9. maja 2024.

Tudi 11DIGGIT obljublja top program, kjer bomo na enem mestu zbrali zanimive strokovnjake, navdušene nad futuristično obarvanimi tematikami, ki bodo raziskovali novosti našega (prihajajočega) vsakdana. Kako bo izgledala prihodnost? Kdo so potrošniki prihodnosti, kam gredo in kaj si želijo?

Z zgodnjo prijavo dve muhi na en mah

Zagotovite si kotizacije po »early bird« ceni do 8. marca 2024 in prejmite darilo – vstopnico za koncert Big Foot Mama, legendarnega slovenskega rokenrol banda, ki bo 23. marca 2024 v Cvetličarni.

Nagrade vodijo do odličnosti, odličnost vodi do nagrad

Priznajmo si, nagrade povzročajo razliko in vas ločijo od povprečja. So potrdilo vašega truda, kreativnosti, inovativnosti in uspeha. To je vaša priložnost, da pokažete, zakaj ste najboljši. Zgodnje prijave so možne do 8. marca 2024, zadnji rok za prijavo del pa je 29. marec 2024.

nagrade diggit

DIGGIT = prihodnost vsega

Če želite razumeti svet, ki nastaja, in spoznati inovacije, ki spreminjajo naša življenja, je DIGGIT pravi odgovor. Označite si torej v svojih koledarjih – 9. maj 2024 – in z nami osvajajte trende prihodnosti! Dovolj je ena ideja, en preblisk, en kakovosten poslovni stik. Vsak od nas potrebuje dnevno dozo navdiha, razmisleka in kreativnega dihanja.

diggit podelitev

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji