11DIGGIT: Žirija bo iskala projekte, ki bogatijo, ne smetijo
Žirijo za nagrade DIGGIT bo letos vodila Manca Krnel, kreativna direktorica v agenciji PM, poslovni mediji. Preverite, kdo bo poleg nje še ocenjeval prijavljena dela.
Žana Žalar
Predsedovala ji bo Manca Krnel, kreativna direktorica v agenciji PM poslovni mediji, ki ugotavlja, da je zadnje leto v svetu komunikacije minilo v znamenju umetne inteligence. »Preizkušali smo njene in svoje meje razumevanja rabe tega orodja. Pri tem smo večkrat utonili v golo fascinacijo nad zmogljivostmi umetne inteligence in pozabili na našo nalogo. Naša naloga še vedno ostaja ustvarjanje privlačne, zasvojljive vsebine, vsebine, ki ustvarja željo in nas, če je izkušnja res močna, tudi definira. Takšne vsebine še vedno manjka in ta se v poplavi generičnih približkov zdaj išče bolj kot kdaj koli prej,« pravi in dodaja, da bodo člani žirije letos zato iskali »predvsem projekte, kampanje ali samo komunikacijske ideje, ki nosijo moč narativa in uporabnika ne smetijo, ampak ga bogatijo«.
Poleg Mance Krnel bodo med strokovnjaki, ki bodo prijavljena dela vzeli pod drobnogled, še Bine Slovnik, starejši partner/svetovalec strankam v podjetju Aleph, Eva Gjörek, kreativna direktorica v Agenciji 101, Kristijan Andoljšek, umetniški direktor v agenciji Innovatif, Sabina Bevc, vodja marketinga v digitalni agenciji Optiweb, Tina Dobovšek, ustanoviteljica podjetja InstaCoach, Anja Rus Bajželj, vodja digitalnega marketinga v medijski hiši Pro Plus, Nina Bohinc Furlan, vodja prodaje v TSmedii, Aleš Cipot, direktor digitalnih medijev v Adria Medii, Blaž Vižintin, direktor Veleven Studios, Karin Vidonja, vodja digitalnega oglaševanja v Zavarovalnici Sava, Simona Mladenović, vodja oglaševanja v NLB, Robert Gornik, medijski strateg v Lidlu Slovenija, Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè v Atlantic Grupi, in Denis Jakin, direktor poslovnega razvoja v digitalni agenciji W3B.
Več o dogodku na diggit.si.