okj
Aktualno

12. Outstanding: po dve nagradi Futuri DDB in Pristopu

Plakati McDonald'sa, Društva Bralna značka Slovenije, Mestne občine Ljubljana, Big Banga in Optike Ghetaldus so s svojimi kreativnimi rešitvami v zunanjem oglaševanju najbolj prepričali žirijo 12. Outstandinga.

Europlakat, vodilni ponudnik zunanjega oglaševanja v Sloveniji ter pobudnik in organizator tekmovanja Outstanding, je že 12. leto zapored podelil nagrade najbolj izstopajočim dosežkom v zunanjem oglaševanju v Sloveniji. Žirija je v štirih različnih tekmovalnih kategorijah ocenila skupno 243 plakatov, ki so bili na Europlakatovih oglasnih površinah objavljeni v koledarskem letu 2022. Letošnja slavnostna podelitev nagrad je po dveh letih zopet potekala v ljubljanski Operi, kjer je Europlakat po podelitvi nagrad organiziral tudi zabavo.

Zmagovalci 2022

V  tekmovalnih kategorijah so nagrade Outstanding 2022 prejeli McDonald's v sodelovanju s Futuro DDB, Društvo Bralna značka Slovenije - ZPMS, ki je v projektu »Beremo skupaj« sodelovalo z Akademijo za likovno umetnost in oblikovanje, Mestna občina Ljubljana v sodelovanju s Trampolinom, Big Bang v sodelovanju s Pristopom ter Optika Ghetaldus, ki ji je pri zasnovi kreativne rešitve prav tako pomagala agencija Pristop.

OBVEŠČANJE IN OZAVEŠČANJE – PLAKATI

Beremo skupaj – Nacionalni mesec skupnega branja

Naročnik: Društvo Bralna značka Slovenije – ZPMS 

Predstavnica naročnika: Manca Perko

Avtor in idejna zasnova plakataErik Contreras Mencinger (ALUO, Oddelek za oblikovanje vizualnih komunikacij, smer fotografija); mentorica doc. Emina Djukić

Celostna podoba akcije Beremo skupaj: Teja Ideja

ok

OBVEŠČANJE IN OZAVEŠČANJE – VIDEO

Človek – Kuža luža in Tuji tatuji

Naročnik: Mestna občina Ljubljana

Agencija: Trampolin

Predstavnica naročnika: Karmen Žirovnik

Vodja projekta: Tamara Lugarič

Kreativni direktor in tekstopisec: Tine Lugarič

Umetniško vodenje in oblikovanje: Nenad Cizl

Animator: Jure Lavrin

j

CITYLIGHT (OGLASNE SVETLOBNE VITRINE)

Pogreje

Naročnik: Alpe-Panon McDonald's DL

Agencija: Futura DDB

Predstavnik naročnika: Denis Potočnik

Direktorici projekta: Dragana Josipović in Urška Nučič

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan

Tekstopisec: Jože Gerečnik

Umetniški direktor: Uroš Stražišar

Oblikovalec: Matjaž Lužar

Fotograf: Miha Krivic

k

STAND OUT

Tepih

Naročnik: Big Bang

Agencija: Pristop

Predstavnik naročnika: Matjaž Butara

Vodja projekta v agenciji: Emina Halilović

Kreativna direktorja: Peter Zabret in Matija Kocbek

Tekstopisec: Peter Zabret

Umetniški direktor: Matija Kocbek

Oblikovalec: Urban Zotel

Ilustrator: Oskar Slabe

Produkcija: Damjana Grošelj

u

DIGITAL

Nov pogled na svet s pravimi očali

Naročnik: Optika Ghetaldus

Agencija: Pristop

Predstavnika naročnika: Pamela Bolarić in Toni Jermaniš

Direktor naročnika: Žiga Gliha

Vodja projekta v agenciji: Ema Knez

Izvršna kreativna direktorica: Mirka Modrinić

Tekstopiska: Veronika Povž

Umetniška direktorica: Barbara Podlogar

Oblikovalka: Milica Živanović

Postprodukcija in animacija: Martin Rozman

Vodja produkcije: Katra Petriček

Fotografinja: Mimi Antolović

g

BILLBOARD & METROLIGHT

Tu zate

Naročnik: Alpe-Panon McDonald's DL

Agencija: Futura DDB

Predstavnik naročnika: Denis Potočnik

Direktorici projekta: Dragana Josipović in Urška Nučič

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan

Tekstopisec: Jože Gerečnik

Umetniški direktor: Uroš Stražišar

Oblikovalca: Matjaž Lužar in Janez Vizjak

Fotografinja: Suzan Gabrijan

j

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji