200 g Instagrama dodajte 2 žlici TikToka in ščepec Threadsa ter premešajte z AI
Po pregledu poletnih in jesenskih aktivnosti oglaševalcev in agencij, smo se pri MM-u zazrli v prihodnost. V (digitalnih) agencijah smo povprašali, na katero družbeno omrežje bodo stavili v letu 2024.
Tina Guček
Eva Novak, ustvarjalka vsebin v agenciji ENKI, razkriva naslednji »recept za uspeh«: »200 g Instagrama, dve žlici TikToka in ščepec Threadsa, vse skupaj pa premešajte z AI. Za boljši okus začinite z Redditom.« V prihodnjem letu se nameravajo držati preverjenega recepta, verjamejo pa, da ga bo kakšna novost zagotovo vsaj malo spremenila …
»V agenciji ENKI se največ ukvarjamo z omrežji Facebook, Instagram, TikTok, YouTube in LinkedIn, saj so to najzanimivejša omrežja za naše partnerje, izpostaviti pa velja tudi Reddit, ki nam je do zdaj prinašal vrhunske rezultate v oglaševanju. V prihodnosti želimo preizkusiti tudi novo omrežje Threads,« pravi Eva Novak.
Po njenih besedah sta spremljanje trendov in njihova zgodnja implementacija ključna za uspeh na družbenih omrežjih, zato jih redno spremljajo, med svoje glavne poudarke v letu 2024 pa uvrščajo uvajanje AI-tehnologij in oglaševanje na TikToku, ki do zdaj v Sloveniji ni bilo možno. Trendi namreč še naprej napovedujejo rast zanimanja za TikTok, uporabniško ustvarjene vsebine in t. i. »bite-sized« vsebine.
Kaj pa bi svetovali svojim naročnikom – v katera družbena omrežja naj vložijo svoj oglaševalski denar? »Vlaganje oglaševalskih sredstev, ne le denarja, tudi časa in energije, je zelo odvisno od kampanje do kampanje, zato podjetjem svetujemo predvsem strateško izbiro oglaševalskih kanalov glede na njihov cilj in ciljno skupino. Ni potrebno, da ste prisotni na čim več družbenih omrežjih – pomembno je, da ste prisotni na pravih mestih, kjer boste z učinkovito strategijo dosegli optimalno ciljno skupino glede na vaše cilje,« svetuje.
»Ne stavimo le na eno«
V agenciji Optiweb pravijo, da vsekakor ne bodo stavili zgolj na eno družbeno omrežje. »Naši naročniki so v večini prisotni na različnih omrežjih. Vsebine strateško prilagajamo glede na platformo in ciljno skupino. Najbolj pogosta sta še vedno Facebook in Instagram, ki nekako ostajata osnovna higienika prisotnosti v digitalnem okolju. V rahli prednosti je po naših priporočilih zagotovo Instagram s statičnimi kreativami in video vsebinami,« pravi Tea Turk, vodja ustvarjalcev vsebin.
Po njenih opažanjih se vse bolj (tudi v praksi) kaže trend novega načina iskanja informacij, ki se delno seli z Googla na družbena omrežja. Tu je poleg Instagrama izjemno močan TikTok, za katerega pravi, da je zagotovo še ena pomembna platforma za leto 2024, »sploh, ker pričakujemo, da bomo končno tudi na slovenskem trgu dobili možnost oglaševanja. TikTok je odličen tako za manjše naročnike, ki lahko s pravo vsebino hitro dosežejo viralnost in posledično svojo ciljno občinstvo, kot za B2B-podjetja, ki v popolnoma drugem formatu najdejo svoj glas in si tako zvišajo doseg,« pove in opozori, da ne smemo pozabiti niti na Linkedin. Ta za B2B ostaja osnova, vse pomembnejši pa je tudi za B2C, saj je manj zasičen v primerjavi z Meto. »Oglaševalski vložek je na LinkedInu sicer precej višji, zato je pomembno, da se ga lotimo strateško in morda oglaševalsko akcijo nadomestimo zgolj z boostom kakšnega organskega posta,« še pravi Tea Turk.