mmm
Aktualno

21. PRO PR konferenca: Nove smeri, novi izzivi

Mednarodna konferenca o odnosih z javnostmi PRO PR bo v 21. različici potekala med 14. in 17. marcem 2024, in sicer v hotelu Mona Plaza v Beogradu.

Organizatorji mednarodne konference, ki vsako leto poteka na drugi lokaciji v regiji (letošnja je bila v Plitvicah), so objavili program dogodka, ki bo tokrat potekal pod geslom »Nove smeri, novi izzivi«. Uvodno predstavitev bo imela Renna Markson, direktorica vodilnega svetovnega združenja za odnose z javnostmi PRCA (Public Relations and Communications Association). Na govorniški oder bo zatem stopilo skupno 35 strokovnjakov, med drugim Mina Nazari iz Irana, Dustin Chick iz Južne Afrike, Rafael Llopis iz Španije, Alicia Matilda Lubrani iz Italije, Natan Edelsburg iz Amerike in Jonny Bentwood iz Velike Britanije. Na odru bo tudi Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica Marketing magazina, ki bo vodila okroglo mizo z naslovom Blagovne znamke in odnosi z javnostmi – usmeritve.

»V tokratni izvedbi konference se bomo osredotočili na strokovnjake za odnose z javnostmi, saj se je v zadnjem desetletju ta industrija hitro spreminjala zaradi novih tehnologij. Smo pred novim obdobjem izobraževanja zaradi sprememb, povezanih z umetno inteligenco, ter z novo vlogo in položajem službe za odnose z javnostmi,« so organizatorji zapisali v sporočilu za javnost.

Tako kot v preteklih letih tudi na tokratni konferenci, ki bo že četrtič potekala v Srbiji, pričakujejo več kot 220 udeležencev. Na njej bodo že tradicionalno podeljene tudi nagrade PRO PR GLOBE Awards.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji