24ur
Aktualno

24UR: Dvomite v vse, razen v dejstva

V uredništvu 24UR in 24ur.com že 27. leto ustvarjajo najbolj gledano informativno oddajo v Sloveniji. Ob tej priložnosti so z agencijo Luna\ TBWA in produkcijsko hišo Perfo zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri sporočajo: »Nudimo vam prave informacije.«

Kot pravijo, je v času, ko na javno mnenje poskušajo vplivati lažne novice in ko je dvom bolj kot kadar koli prej postal del vsakdanjika, pomembno, da opozorijo ljudi, kje in kdaj lahko dobijo prave informacije. Oglaševalska akcija po njihovih besedah temelji na preprosti resnici: osnova za poročanje so preverjene in verodostojne informacije. »Dvom je dober, smo si rekli, ko smo začeli snovati oglaševalsko akcijo,« pripoveduje Blaž Žnidarec, tekstopisec na Luni. »Dvom je tisto, kar v nas vzbudi željo, da izvemo še več, da preverimo še več informacij, predvsem pa, da se še bolj poglobimo v tematiko samo. Gledalce zato ves čas spodbujamo, da dvomijo v vse – v napisano, v videno, v slišano, v zapise na družbenih omrežjih … Če želijo, tudi v oglas sam, a nikdar v dejstva.«  

V oglasih, ki so jih posneli v eni noči, so glavne in stranske vloge zavzeli novinarji, snemalci, montažerji, producenti, voditelji in uredniki, ki ustvarjajo informativni program Pop TV. »Želeli smo predstaviti čim večji del ekipe, ki vsakodnevno skrbi, da delo, opravljeno za kamerami, pride v eter kot kakovostne, preverjene in zaupanja vredne novice,« razlaga Žnidarec.  Režiser Jure Dostal pa dodaja, da so se osredotočili na tri poklice: montažerko, snemalca in novinarja. »Z mojega vidika je bilo zanimivo videti, kako ti poklici soobstajajo pri kreaciji oddaje 24UR,« pravi.   

slokar, bozic

V oglaševalski akciji so zajeti trije nepogrešljivi poklici. Na fotografiji je novinar Anže Božič z direktorico informativnega programa Tjašo Slokar. 

slokar, hlebs

 

Montažerka Petra Hlebš in direktorica informativnega programa Tjaša Slokar. 

Z akcijo želijo poudariti temeljne novinarske stebre

Po mnenju Janeza Rakuščka, izvršnega kreativnega direktorja v agenciji Luna \TBWA, so neodvisni mediji izjemno pomemben del vsake demokracije. »Informacijski in vrednostni mehurčki, ki jih oblikujejo algoritmi družbenih medijev, vse bolj otežujejo argumentirano razpravo. V obdobju, ki ga mnogi imenujejo postresničnostno, v katerem 'alternativne resnice' sobivajo z resnicami in v katerem smo soočeni z relativizacijo vsega, so zato dvom in dejstva izjemno pomembni. Z njihovo pomočjo postajamo misleči, aktivni ljudje, zmožni sooblikovanja družbe, v kateri živimo,« je prepričan. V  redakciji 24UR dodajajo, da želijo z novo komunikacijsko akcijo poudariti temeljne novinarske stebre, kot so usmerjenost k dejstvom, preverjanje informacij, pogum in integriteta. Vse to je namreč po njihovih besedah še posebej pomembno v luči prihajajočega supervolilnega leta, ki informativne programe postavlja pred nove izzive.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji