26. SKOJ
Aktualno

26. SKOJ: VSE JE V K …

… v komunikaciji seveda, kot se glasil malce provokativni slogan letošnje Slovenske konference za odnose z javnostmi. H komunikaciji pa sodijo tudi druge besede na k: kreativnost, kriza, kakovost, karizma, karakter in podobno.

Slovenska konferenca za odnose z javnostmi (SKOJ) je v dveh dneh naslovila relevantne in pereče tematike, s katerimi se komunikatorji dnevno srečujejo. Predavatelji so krmarili po morju številnih vidikov komuniciranja, od korporativnega preko kriznega do internega komuniciranja. 

Človek + odnosi = središče delovne organizacije

Ko se v poslovnem svetu srečajo odnosi z javnostmi (PR) in človeški viri (HR), se tradicionalne ločnice zabrišejo, naloge in cilji v PR- in HR-oddelkih v podjetjih pa prepletejo, se uveljavlja želena organizacijska kultura in krepi korporativna identiteta. Varnost, ranljivost in skupni cilji so ključne sestavine, ki pripomorejo k dobri organizacijski kulturi, pravi Katja Krasko Štebljaj, samostojna svetovalka za strateško interno komuniciranje. »Zaposleni so glavni ambasadorji podjetja, zato je pomembno, da se na delovnem mestu počutijo varne, so medsebojno povezani in si delijo skupno prihodnost,« dodaja. Tako pa se podjetja izognejo tudi t. i. korporativni shizofreniji, vrzeli med dejansko kulturo podjetja in tem, kar se zaposlenim obljublja oz. govori o znamki ali podjetju.

Športnika s karakterjem 

Za motivacijo in prebujanje jeklene volje sta poskrbela športnika s karakterjem – kapetanka paraodbojkarske reprezentance Lena Gabršček ter večkratni olimpijec in namiznoteniški igralec Bojan Tokič. Z radijsko novinarko in voditeljico Anjo Hlača Ferjančič sta spregovorila o premagovanju ovir, soočanju z globalno konkurenco in nenehnem iskanju odličnosti. Ugotavljata, da je vse v kondiciji, karakterju in koordinaciji, pridejo pa tudi takšni dnevi, ko je vse v kletvicah – se pravi v samih besedah, ki se začnejo s črko »k«. 

Kako se v kriznih situacijah znajde FBI?

Jason Pack se je v svoji karieri kot posebni agent FBI, vodja komuniciranja in krizni strokovnjak znašel v številnih kriznih situacijah, ki so odmevale po vsem svetu, vključno s terorističnimi napadi 11. septembra 2001. Zato je na SKOJ-u poleg številnih primerov predstavil načine in protokole, kako se odzivati na kritične incidente. Predstavil je model CARE, ki zajema:

komuniciranje glavnih sporočil (communicate), redno poročanje o novostih in spremembah (announce), posredovanje preko različnih kanalov (relay) in opolnomočenje PR-predstavnika (empower).

26. SKOJ je uspešno združil širok spekter komunikacijskih področij in praks ter potrdil, da kljub vsem izzivom in kriznim okoliščinam ni vse v k. Konferenca je priložnost za komunikatorje, da osvežujejo in nadgrajujejo svoje znanje, hkrati pa se učijo od drugih strokovnjakov. Govorci se strinjajo, da komunikacija ni le orodje, temveč osrednje jedro uspeha  ter poudarjajo pomen in moč jasne, učinkovite in pristne komunikacije v vseh sferah življenja, ne le v poslovnem svetu.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji