26. SMK: Atlantic Drogi Kolinski velika nagrada marketinška odličnost 2021
Poleg velike nagrade marketinška odličnost 2021 je Atlantic Droga Kolinska zmagovalec še dveh kategorij. V preostalih dveh kategorijah sta nagrado prejela Telekom Slovenije in NLB.
Društvo za marketing Slovenije (DMS) je izmed 13 finalistov poleg velike nagrade podelilo nagrade v štirih kategorijah. Atlantic Droga Kolinska je za projekt »Podpiramo lokalno – Posoška postrv / Argeta« prejela veliko nagrado in dve prvi nagradi v kategorijah 'Odličen korak pred drugimi' in 'Odličnost odgovornega delovanja & marketinška odličnost v izrednih razmerah'. Gre za projekt, v katerem je Atlantic Grupa odkupila posoške postrvi, ki jih v ribogojnici Faronika iz Tolmina sredi epidemije zaradi izgube trga niso zmogli prodati. Iz odkupljenih rib so ustvarili nov okus Argeta posoška postrv in podprli ponoven zagon lokalnega gospodarstva. Zgodbi se je pridružil tudi Mercator, ki je poskrbel za ekskluzivno distribucijo in prodajo. Oba partnerja pri projektu, Atlantic Grupa in Mercator, sta se odpovedala dobičku od prodaje.
Preostali prvi nagradi sta v svojih kategorijah prejela Telekom Slovenije d.d. za projekt »Odličnost uporabniške izkušnje« v kategoriji »Transformacija« in družba NLB za projekt »Strateška iniciativa osredotočenosti na stranke« v kategoriji »Odličnost marketinške strategije«.