vplivnež vplivnostni marketing
Aktualno

27,5 milijarde dolarjev za vplivnostni marketing

Vplivnostni marketing je zadnje nekaj let v stalnem porastu. Kljub temu, da je pogosto omejeno na določene panoge, njegovega pomena ne moremo več zanemariti. Raziskave StockApps kažejo, da bodo podjetja zanj porabile kar 27,5 milijarde dolarjev.

Sočasno so na StockApps ugotovili, da bi se v petih letih, do leta 2027, naložbe povečale za 100 odstotkov, torej na 51 milijard dolarjev.

Vplivneži so postali izjemno pomemben igralec na parketu digitalnega oglaševanja. Sicer je industrija vplivnežev še vedno v začetni fazi in zelo neregulirana, vendar to blagovnim znamkam ne preprečuje, da ne bi v njih vlagale velike vstote denarja.

Za primerjavo leta 2017 je bilo za vplivnostni marketing porabljenih »le« 6,04 milijarde dolarjev, kar pomeni, da je industrija v zadnjih petih letih zrasla za približno 355 odstotkov. V naslednjih petih letih naj bi letna stopnja rasti (CAGR) rastla za 13,21 odstotkov. Po tej stopnji bodo skupine leta 2027 za oglaševanje vplivnežev porabile 51,15 milijarde dolarjev.

Industrija vplivnežev doživlja močno rast, vseeno pa je v letošnjem letu malce padla in tak trend se bo nadaljeval. To pomeni, da se bo vplivnostni marketing še vedno krepil, a pospešek rasti bo manjši kot v preteklosti.

Kitajska s 57-odstotnim deležem od svetovnega proračuna

V raziskavi so opredelili tudi številke posameznih držav in ugotovili, da je Kitajska daleč pred ostalimi. Azijski gospodarski velikan očitno rad zapravlja za oglaševanje vplivnežev. Na Kitajskem bo leta 2022 za vplivnostni marketing porabljenih 15,69 milijarde dolarjev, to je 57 odstotkov celotnega zneska, ki naj bi bil leta 2022 porabljen za tovrstni marketing.

Na drugem mestu so Združene države Amerike s 4,25 milijarde dolarjev izdatkov za oglaševanje vplivnežev. Združeno kraljestvo, Japonska in Nemčija sestavljajo preostalih prvih pet, pri čemer je vsaka država leta 2022 porabila manj kot milijardo dolarjev.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji