connecta
Aktualno

30 let agencije Connecta

16. junija 1993 je bila ustanovljena agencija Connecta, kjer pravijo, da so se ob 30. obletnici vrnili k začetkom in obudili založniško dejavnost, hkrati pa so pripravljeni na »igrivo« prihodnost.

V Connecti so začeli s produkcijo radijskih oglasov, za katere pravijo, da so bili resnično kreativni, saj so bile zahteve visoke in je bilo za produkcijo dovolj časa (in sredstev). Nadaljevali so z namiznim založništvom, grafičnim oblikovanjem in DTP-jem. Močna veja je bila tudi založništvo: poleg nekaj internih glasil so izdajali tudi Časopes – prvi časopis za pse mačke in druge tiče. »Interneta še ni bilo, zato smo datoteke za tisk kopirali na zunanje diske in jih peš nosili do reprostudijev, kjer smo dobili filme, ki smo jih nesli v tiskarno,« se spominjajo.

Iz analogne v digitalno dobo

V dobi interneta, digitalnih fotoaparatov in Adobovih programov so imeli vedno več znanja in moči, da so lahko celostno skrbeli za naročnike, ki so z njimi ostajali tudi petnajst in več let. »Za družbena omrežja, sprva pa tudi spletne strani Toyota Centra smo skrbeli praktično od začetka, tudi Optika Clarus še danes gradi na temeljih, ki smo jih postavili skupaj,« pravijo.

V najboljših časih jih je bilo v agenciji več kot deset, skrbeli so za polni oglaševalski servis za širok nabor naročnikov, njihova posebnost pa je bil tudi gverilski marketing in organizacija »skoraj nemogočih dogodkov« (zaradi ognjemeta v Kranju je bilo treba celo za pol ure preusmeriti letalski promet).

Ustvarili so tudi lastno znamko

Leta 2014 so ustvarili tudi svojo znamko – prvo sobo pobega, escape room, v Ljubljani. Ta je čez noč prerasla v podjetje Enigmarium® Extraordinary Experiences, ki je danes vodilno ime na področju igrificiranih doživetij in Connectin največji naročnik. Zasnovali so tudi znamko in koncept Axe Throwing Europe, ki je (v parnerstvu s skupino Orehov Gaj) osvojil nagrado Conventa Best Event Award 2019 (»The winner of the audience«). »Tako smo postali specialisti za igrifikacijo in izkustveni marketing, ki je vse pomembnejše trženjsko orodje. Nepozabni trenutki in prvoosebna interakcija oživita znamko, krepita zavzetost in omogočata povezovanje na čustveni ravni in učinkovito aktivacijo kupcev,« pravijo.

Hkrati so se vrnili k začetkom in obudili založniško dejavnost. Izdali so drugi ponatis knjige Otok, direktor Peter Arčon pa je napisal priročnik Obogateti s ChatGPT – Vodnik do blaginje v digitalni dobi.

Na fotografiji: soustanovitelja agencije Peter Arčon (direktor) in Nataša Potočnik (kreativna direktorica)

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji