31. SOF: 31. SOF: Med digitalnim razstrupljanjem in pristnostjo v metaversu
V okviru drugega konferenčnega dne Slovenskega oglaševalskega festivala smo dobili nekaj uporabnih nasvetov za digitalno razstrupljanje, sobivanju tradicionalnih medijev z digitalnimi kanali in spoznali različne plati metavesolja.
Drugi festivalski dan je začela nova generacija slovenskih kreativcev, ki so spregovorili o svojih željah za oglaševalsko panogo v prihodnosti. Med drugim si želijo, da bi bila panoga še večja in še boljša, predvsem pa, da bi nazaj dobila zaupanje naročnikov in javnosti. Organizacijska psihologinja Monica Bormetti je udeležencem v nadaljevanju zaupala deset načinov za digitalno razstrupljanje, ki nam bodo po dveh pestrih dnevih verjetno prišli še kako prav, predvsem pa jim je svetovala, da se je za digitalni »detoks« potrebno zavestno odločiti in pri njem vztrajati, saj spreminjanje navad ni lahko.
Dopoldanski del se je zaključil z okroglo mizo Mediji v luči nenehne digitalne preobrazbe, ki jo je vodila Simona Kruhar Gaberšček, glavna urednica MM-a. Sodelujoči so se pogovarjali o sobivanju oz. sodelovanju tradicionalnih medijev z digitalnimi kanali, o spremenjenih navadah potrošnikov medijskih vsebin, pa tudi o tem, da vzgajamo družbo, ki bo imela še krajši razpon pozornosti kot ga imajo ljudje trenutno. Spregovorili so tudi o tem, ali bi lahko novi mediji izpodrinili tradicionalne in se strinjali, da se to verjetno ne bo zgodilo. »Ob pojavu vsakega novega medija, so se pojavile govorice, da bo »pokopal« prejšnje, pa se to ni zgodilo in mediji sobivajo. Celo tisk, ki so mu mnogi napovedovali konec, je še vedno tu – ljudem daje neko mirnost in jim omogoča pobeg in zagotovo bi si zaslužil precej večjo podporo oglaševalcev,« je ena od ugotovitev udeležencev okrogle mize.
V popoldanskem delu dogodka so se predavanji posvetili temam, kot je Web3, metavesolje in NFT-ji. Lui Iarocheski (intervju z njim boste lahko prebrali v tiskanem MM-u) je poudaril, da to niso zgolj buzz words, ampak prihodnost interneta, mode, igričarstva, spletne trgovine in blagovnih znamk. Zlasti blagovne znamke bi se morale tega zavedati in čim prej svojo prisotnost (in skupnost) začeti graditi tudi tam.