soff
Aktualno

31. SOF: Katera oglaševalska akcija ima največ možnosti za nagrado?

V uredništvu smo pregledali, katere oglaševalske akcije so se največkrat uvrstile v ožji izbor tekme 31. SOF-a.

Včeraj smo objavili seznam agencij z največ finalisti in ugotovili, da najbolje kaže agencijama Pristop in Herman & partnerji. Agenciji sta podpisani tudi pod dela z največ nominacijami za nagrado. Akciji »Mumetnost«, ki jo je agencija Herman & partnerji zasnovala za Ljubljanske mlekarne, in »Morda potrebuješ nova očala«, ki jo je Pristop zasnoval za optiko Ghetaldus, sta se v ožji izbor uvrstili kar po devetkrat. Lidlova akcija »Tvoja izbira«, delo agencije Yin+Young, pa je osemkrat uvrščena v ožji izbor.

Veliko nominacij žirije sta dobili še akciji »Črni humor pred črnim petkom« (šest) in »Datamilijonar« (pet), obe sta plod sodelovanja med A1 Slovenija in agencijo SHIFT. Odmevna digitalna akcija »Cockta Unfollow«, ki jo je za Atlantic Drogo Kolinska zasnovala agencija DROM agency, je prejela štiri nominacije, prav toliko pa tudi akcija portala Mojedelo.com »Če bi jaz bil«, pod katero je podpisan Pristop.

V kolikšni meri bodo dela v ožjem izboru dejansko uspešna, pa izvemo jutri na podelitvi nagrad v portoroškem Avditoriju.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji