31. SOF: Katera oglaševalska akcija ima največ možnosti za nagrado?
V uredništvu smo pregledali, katere oglaševalske akcije so se največkrat uvrstile v ožji izbor tekme 31. SOF-a.
Včeraj smo objavili seznam agencij z največ finalisti in ugotovili, da najbolje kaže agencijama Pristop in Herman & partnerji. Agenciji sta podpisani tudi pod dela z največ nominacijami za nagrado. Akciji »Mumetnost«, ki jo je agencija Herman & partnerji zasnovala za Ljubljanske mlekarne, in »Morda potrebuješ nova očala«, ki jo je Pristop zasnoval za optiko Ghetaldus, sta se v ožji izbor uvrstili kar po devetkrat. Lidlova akcija »Tvoja izbira«, delo agencije Yin+Young, pa je osemkrat uvrščena v ožji izbor.
Veliko nominacij žirije sta dobili še akciji »Črni humor pred črnim petkom« (šest) in »Datamilijonar« (pet), obe sta plod sodelovanja med A1 Slovenija in agencijo SHIFT. Odmevna digitalna akcija »Cockta Unfollow«, ki jo je za Atlantic Drogo Kolinska zasnovala agencija DROM agency, je prejela štiri nominacije, prav toliko pa tudi akcija portala Mojedelo.com »Če bi jaz bil«, pod katero je podpisan Pristop.
V kolikšni meri bodo dela v ožjem izboru dejansko uspešna, pa izvemo jutri na podelitvi nagrad v portoroškem Avditoriju.