31sof1
Aktualno

31. SOF: od TikToka do radia

Za nami je prvi dan Slovenskega oglaševalskega festivala, ki se je letos vrnil na morje – v Portorož. Udeležence zdaj čakajo vesele urice, zvečer pa Europlakatova »rehab« zabava.

Dogodek so s predstavitvijo svojih kreativnih rešitev za brif Zavarovalnice Triglav začeli trije pari mladih kreativcev, nadaljevali pa z okroglo mizo (Samo)regulacija v dobi digitalizacije. Jaka Repanšek, predsednik oglaševalskega razsodišča, je na njej poudaril, kako pomembno je dosledno označevanje oglasnih vsebin v medijih in opozoril, da moramo biti v času krize še zlasti pozorni na to, da oglasne vsebine ne izkoriščajo ranljivih posameznikov.

Na predavanju Pozabite na Superbowl, tukaj je TikTok, so predavatelji spregovorili o tem, da je TikTok že nekaj časa več kot le družbeno omrežje. To že razumejo številne (tudi slovenske) blagovne znamke, ki tudi preko TikToka nagovarjajo obstoječe in potencialne uporabnike. »TikTok se vedno bolj zaveda svoje moči na področju glasbene industrije, kar dokazujejo tudi z uvedbo platforme SoundOn, na kateri se bodo poskušali bolj približati glasbenikom, pa tudi na področju športnih sponzorstev, kjer so vedno bolj aktivni,« je izpostavil Aljaž Peklaj, partner in strateški direktor BOLD group.

»Bodite odprti do idej, ki se sprva zdijo nemogoče.«

Med tujimi govorci je veliko pozornosti zbudila Dot Lung, znana tudi kot mati družbenih zmajev. Spregovorila je o tem, da je osebno znamčenje prihodnost podjetništva: »Ljudje raje kupujejo od nekoga, ki ga poznajo in mu zaupajo. Če vedo, kdo stoji za znamko ali kdo je ustanovitelj podjetja, bodo veliko bolj verjetno kupili njegov izdelek,« meni Dot Lung, daljši intervju z njo pa boste lahko prebrali v naslednji številki MM-a.

Z duhovitim in zanimivim predavanjem je navdušil tudi nizozemski umetnik, oblikovalec in kustos Erik Kessels. Med drugim je opisal nekaj zanimivih projektov, ki jih je delal za svoje naročnike, ki so imeli marsikdaj zelo posebne želje, on pa jih je uspešno izpolnil. »Bodite odprti do idej, ki se sprva zdijo nemogoče. Dobre ideje nimajo meja,« je spodbudil udeležence SOF-a.

kessels

Dan je zaključila Janja Božič Marolt (Mediana), ki je gostila radijca Denisa Avdića in Miho Šaleharja, ki sta prav tako spregovorila o gradnji svoje osebne blagovne znamke. Denis Avdić je med drugim dejal, da se ima v prvi vrsti za radijca (čeprav je v preteklosti bil tudi televizijski voditelj in je nastopal v gledališču), saj se mu zdi, da je prav pred radijskim mikrofonom lahko najbolj iskren in intimen. Miha Šalehar pa je povedal, da na Valu 202 dela že dvajset let in da se vsa ta leta drži le enega »pravila« - to je, da dela tako, kot ga vodijo njegovi občutki.

avdic salehar

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji