tuskej
Aktualno

31. SOF: Prejemnik nagrade za oglaševalsko osebnost je Mitja Tuškej

Stanovsko nagrado Slovenske oglaševalske zbornice oglaševalska osebnost prejme Mitja Tuškej, strateg in partner v Formitas skupini. Nagrado bo dobil 15. junija 2022, na petkovi zaključni prireditvi 31. SOF-a.

Znamčenje z zelo veliko začetnico

Mitja Tuškej, ki velja za enega od najbolj priznanih strategov blagovnih znamk v regiji, že več kot 35 let sooblikuje marketinško stroko v Sloveniji. Svojo karierno pot je začel kot direktor sektorja za plan in analize, kjer se je srečal tudi s področjem marketinga, ki ga je leta 1992 pripeljal v agencijo Formitas, kateri je zvest že 30 let. Svojo pot v Formitasu je začel kot direktor projektov, bil štiri leta direktor medijske agencije, vseh zadnjih dvajset let pa je strateg tržnih znamk.

»Njegovo strateško delo temelji na podatkih, raziskavah in poglobljenih analizah znamk, konkurentov in potrošnikov. Mojstrsko se sprehaja skozi uvide, ki jih preslikava v jasne in osredotočene zgodbe znamk. Svoja razmišljanja o znamčenju je zapisal v dveh izvirnih strokovnih knjigah (»Brez frendov ni brendov« in »Hokus Pokus Fokus«, ki jih je izdal pri založbi MM, op. p.). Svoje znanje je pripravljen deliti z vsemi ves čas. Predava in svoje znanje prenaša študentom, marketingašem v podjetjih in agencijah. Kot strokovni direktor zadnje izvedbe Effie Slovenija je dal naši stroki dodaten, izviren in zapomnljiv pečat,« so v utemeljitvi zapisali v SOZ-u-

Ob strateški vlogi v agenciji se ves čas ukvarja tudi z razvojem novih metodologij in modelov, ki temeljijo na natančni osredotočenosti znamke na njene ciljne skupine opredeljene po življenjskem slogu. Zagovarja dejstvo, da je dolgoročen cilj vsake znamke, da gradi s svojo ciljno skupino odnos, ki ga oblikujejo neotipljivi elementi znamke, njena zgodba sestavljena iz jasne osebnosti in vrednot. Močno verjame v moč identifikacije potrošnikov z znamko.

»Mitja Tuškej zapisuje znamčenje z zelo veliko začetnico in z vsem svojim delovanjem pooseblja vrednote in poslanstvo, ki ga v sebi nosi tudi Slovenska oglaševalska zbornica!« so še zapisali.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji