sof
Aktualno

32. SOF: Kaj nas čaka letos?

Na predstavitvenem dogodku za 32. Slovenski oglaševalski festival (SOF) so organizatorji predstavili novosti v letošnji izvedbi dogodka. Ta bo 14. in 15. junija 2023 v Portorožu.

Sprememb sicer ne bo veliko, saj so jih kar precej uvedli že lansko leto, nekaj malenkosti pa bo vendarle drugačnih. Nekoliko drugačen sistem bo na primer pri žiriji, ki bo imela letos le tri pridružene člane. »Prejšnja leta smo žirijo dopolnjevali s pridruženimi člani za oblikovanje in digitalno področje. Pridruženi člani so se debati pridružili, kadar se je govorilo o kategorijah, povezanih z njimi. Zdaj smo prišli do zaključka, da moramo preseči to deljenje po silosih. Da je prav, da je nekdo, ki je dober na digitalnem področju ali v oblikovanju, vključen v celoten proces žiriranja,« je povedal Uroš Goričan, predsednik sveta tekmovalnega programa.

Letos je tako žirija širša in zajema kar trinajst članov, v kateri so poleg priznanih, kompetentnih in že uveljavljenih članov tudi trije novinci na področju žiriranja (to so Kaja Elsner iz SHIFT-a, Klemen Šefer iz Pristopa in Zmago Žnidaršič iz agencije Saatchi&Saatchi). Vrste primarne žirije bodo letos okrepili le trije pridruženi člani iz vrste predstavnikov oglaševalcev, ki bodo sodelovali pri žiriranju v skupini upravljanje blagovne znamke. To so Jure Bohinc (A1 Slovenija), Alenka Jančar (Zavarovalnica Triglav) in Nataša Sernc (Nova KBM).

Spremembe še v natečaju mladih kreativcev

V samih kategorijah so organizatorji uvedli le nekaj manjših sprememb, prav tako ostaja nespremenjen lanski način točkovanja in podeljevanja nagrad. Ostaja tudi tekmovalna akademija SOF-a, za katero pravijo, da se je lani odlično obnesla.

Spremembe pa lahko pričakujejo vsi, ki se želijo preizkusiti na natečaju mladih kreativcev. Ker bo zmagovalni par letos odpotoval v Cannes, kanski levi pa bodo le nekaj dni za SOF-om, so morali organizatorji temu primerno prilagoditi datume. Sodelujoči bodo tako brif dobili že 1. marca 2023, naslednji dan se začne žiriranje, 7. marca pa sledi prijava na kanske leve. Prvi trije pari bodo (kot je že v navadi) otvorili letošnji SOF, zmagovalni par pa bo razglašen na večerni podelitvi skupaj z drugimi nagrajenci.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji