povsemjaz
Aktualno

dm opogumlja, da postanete #povsemjaz

dm je leto začel z novo komunikacijsko kampanjo pod sloganom #povsemjaz. Z njo želijo ljudi spodbujati, da sprejmejo svoj zunanji videz, izrazijo svojo kreativnost in odkrijejo nove različice sebe.

Kot pravijo, kampanja poudarja človeško plat dm-a, ki je globoko zakoreninjena v vrednotah gospodarske skupnosti in se odraža tudi v sloganu »Kupujem tam, kjer nekaj veljam«. Z njo želijo podpreti ljudi pri odkrivanju sebe, iskanju lastne identitete in oblikovanju življenja v skladu z njihovimi lastnimi predstavam in željami.

»'Biti jaz' za marsikoga ni enostavno, saj smo vsak dan soočeni z najrazličnejšimi pričakovanji na vseh področjih življenja. Mnoga od teh temeljijo na tradicionalnih vlogah. Družbena omrežja so še dodatno povečala pritisk, da bi morali biti vedno boljši. Pričakuje se, da predstavimo podobo popolnega življenja, ki ga nenehno primerjamo z drugimi. Vsa ta pričakovanja lahko vodijo do občutka preobremenjenosti, saj se med seboj pogosto izključujejo. Ljudi želimo povabiti, da razmislijo o pričakovanjih glede vlog in si ustvarijo prostor za odločanje o samem sebi,« je cilj kampanje opisal Kristjan Jerončič, predstavnik marketinga dm Slovenija.

povsemjaz1

Kot zanimivost dodaja, da se v kampanji #povsemjaz ne pojavljajo le ljudje, ki ustrezajo idealom v svetu oglaševanja, temveč tudi starejši ali posamezniki z vidnimi telesnimi omejitvami. S tem želi dm spodbujati družbeno naravnanost, kjer se lahko vsak počuti dobro in se razvija.

S kampanjo bodo prisotni v dvanajstih državah. Za Slovenijo so jo lokalizirali le v prevodu #povsemjaz (originalno #ganzich), sicer bodo za komunikacijo uporabili koncernsko pripravljena gradiva. Lokalno bodo dodatno pripravili le določene vsebine za vplivneže in digitalne objave.

povsemjaz2

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji