dm opogumlja, da postanete #povsemjaz
dm je leto začel z novo komunikacijsko kampanjo pod sloganom #povsemjaz. Z njo želijo ljudi spodbujati, da sprejmejo svoj zunanji videz, izrazijo svojo kreativnost in odkrijejo nove različice sebe.
Kot pravijo, kampanja poudarja človeško plat dm-a, ki je globoko zakoreninjena v vrednotah gospodarske skupnosti in se odraža tudi v sloganu »Kupujem tam, kjer nekaj veljam«. Z njo želijo podpreti ljudi pri odkrivanju sebe, iskanju lastne identitete in oblikovanju življenja v skladu z njihovimi lastnimi predstavam in željami.
»'Biti jaz' za marsikoga ni enostavno, saj smo vsak dan soočeni z najrazličnejšimi pričakovanji na vseh področjih življenja. Mnoga od teh temeljijo na tradicionalnih vlogah. Družbena omrežja so še dodatno povečala pritisk, da bi morali biti vedno boljši. Pričakuje se, da predstavimo podobo popolnega življenja, ki ga nenehno primerjamo z drugimi. Vsa ta pričakovanja lahko vodijo do občutka preobremenjenosti, saj se med seboj pogosto izključujejo. Ljudi želimo povabiti, da razmislijo o pričakovanjih glede vlog in si ustvarijo prostor za odločanje o samem sebi,« je cilj kampanje opisal Kristjan Jerončič, predstavnik marketinga dm Slovenija.
Kot zanimivost dodaja, da se v kampanji #povsemjaz ne pojavljajo le ljudje, ki ustrezajo idealom v svetu oglaševanja, temveč tudi starejši ali posamezniki z vidnimi telesnimi omejitvami. S tem želi dm spodbujati družbeno naravnanost, kjer se lahko vsak počuti dobro in se razvija.
S kampanjo bodo prisotni v dvanajstih državah. Za Slovenijo so jo lokalizirali le v prevodu #povsemjaz (originalno #ganzich), sicer bodo za komunikacijo uporabili koncernsko pripravljena gradiva. Lokalno bodo dodatno pripravili le določene vsebine za vplivneže in digitalne objave.