8 oglasov ob 8. marcu
Nekateri oglaševalci bolj, drugi manj spretno obeležujejo mednarodni dan žena v oglasih. Zbrali smo nekaj vidnejših oglasov globalnih blagovnih znamk, nekateri med njimi so postali oglaševalske »klasike«.
Družbeni eksperiment »Kot punca«, v katerem so mlajše deklice in najstnice prosili, naj pokažejo, kaj pomeni nekaj delati kot punca, je v letu 2015 osvojil praktično vse nagrade, ki štejejo v svetu oglaševanja, od kanskih levov preko oblikovalskih črnih svinčnikov do velike nagrade Clio. Oglas je na YouTubu v času pisanja prispevka zabeležil 69 milijonov ogledov.
Apple je ženskam poklonil enega od (črnobelih) oglasov iz serije »Behind the Mac«, v njem pa nastopa 16 žensk, ki so uspešne vsaka na svojem področju.
Avtomobilska znamka Mini se je poklonila voznici rallyja Pat Moss, ki je prav Miniju privozila prvo zmago na reliju Tulip.
Dirkaško obarvan je tudi Audijev oglas, ki je združil moči z Legom.
Nike je pri oglasu ob mednarodnem dnevu žena sodeloval s teniško zvezdnico Sereno Williams.
Oglaševalska letina 2019 je bila v znamenju provokativne akcije »Naj živi vulva« (»Viva La Vulva«). Provokativni oglas je za blagovno znamko ženskih higienskih izdelkov Libresse ustvarila agencija AMV BBDO. Akcija temelji na spoznanju, da več kot polovica žensk občuti pritisk, da bi morale njihove genitalije izgledati drugače. Zato so se pri Libresse odločili, da se zavzamejo proti predsodkom o ženskih genitalijah in pritiskom po njihovem »popolnem« videzu. Ženske opogumljajo z različnimi podobami in prispodobami genitalij ob spremljavi pesmi Take Yo Praise pevke Camille Yarbrough.
Blagovna znamka športnih oblačil in obutve Under Armour je leta 2015 zasnovala odmevno akcijo »Dosežem, kar želim« (»I Will What I Want«) z brazilsko manekenko Gisele Bündchen. Akcija je tudi ena od najboljših digitalnih akcij sploh.
Blagovna znamka čokolade in kakavovih izdelkov Hershey’s je dan žena izkoristila za akcijo, s katero so želeli počastiti izjemne ženske v Braziliji. Priznavanje žensk in njihovega dobrega dela je sicer velik del kulture blagovne znamke Hershey's. V njihovem vodstvu je žensk kar 52 %, vključno z globalno direktorico Michele Buck.