z
Aktualno

97 odstotkov blagovnih znamk ni pripravljenih na opustitev piškotkov

Osupljivih 97 odstotkov vodilnih na področju digitalnega marketinga priznava, da niso pripravljeni na Googlovo načrtovano opustitev piškotkov.

Raziskava, ki jo je izvedel ponudnik digitalnih izkušenj Optimizely, je zajela mnenja več kot tisoč oseb, ki delajo na področju marketinga, e-trgovine in IT-ja ter prihajajo s šestih različnih trgov.

Prihodnost na majavih nogah

Študija je pokazala, da 86 odstotkov anketirancev meni, da je njihova sposobnost izvajanja personaliziranih marketinških kampanj nezadostna, kar je popolnoma v nasprotju s podatki McKinseyja, ki kažejo, da je pri 75 odstotkih potrošnikov bolj verjetno, da bodo kupili izdelke od blagovne znamke, ki učinkovito prilagaja ponudbo.

Naložbe v personalizirane kampanje raste

62 odstotkov anketirancev je letos povečalo svoje proračune za personalizacijo kampanj v primerjavi z lanskim letom, a kljub temu se soočajo z najrazličnejšimi izzivi. Med njimi so najpogosteje pomanjkanje osredotočenih analiz (43 odstotkov), težavami pri širjenju oziroma večanju ciljnega občinstva (40 odstotkov) in težavami pri aktiviranju izkušenj v realnem času (39 odstotkov). Medtem ko je 64 odstotkov podjetij začelo izvajati strategije personalizacije v realnem času, le 9 odstotkov pravi, da so dosegli polno implementacijo.

Potrebujemo nove digitalne rešitve

»To poročilo jasno kaže, da so blagovne znamke slabo pripravljene na spremembe v načinih, kako dosegati občinstvo različnih generacij; mlajši želijo vse bolj personalizirane ponudbe,« pravi marketinški direktor pri podjetju Optimizely, Shafqat Islam. »Medtem ko vodilni kadri vedo, da je vlaganje v personalizacijo in eksperimentiranje ključno za preživetje v novi realnosti digitalnih izkušenj, pogosto tudi menijo, da nimajo enotnega, intuitivnega orodja za izvajanje učinkovitih kampanj v velikem obsegu. Dostop do marketinških rešitev, ki ustvarjajo personalizirane digitalne kampanje brez piškotkov, bo ključnega pomena za uspeh v prihodnjih desetletjih.«

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji