z
Aktualno

97 odstotkov blagovnih znamk ni pripravljenih na opustitev piškotkov

Osupljivih 97 odstotkov vodilnih na področju digitalnega marketinga priznava, da niso pripravljeni na Googlovo načrtovano opustitev piškotkov.

Raziskava, ki jo je izvedel ponudnik digitalnih izkušenj Optimizely, je zajela mnenja več kot tisoč oseb, ki delajo na področju marketinga, e-trgovine in IT-ja ter prihajajo s šestih različnih trgov.

Prihodnost na majavih nogah

Študija je pokazala, da 86 odstotkov anketirancev meni, da je njihova sposobnost izvajanja personaliziranih marketinških kampanj nezadostna, kar je popolnoma v nasprotju s podatki McKinseyja, ki kažejo, da je pri 75 odstotkih potrošnikov bolj verjetno, da bodo kupili izdelke od blagovne znamke, ki učinkovito prilagaja ponudbo.

Naložbe v personalizirane kampanje raste

62 odstotkov anketirancev je letos povečalo svoje proračune za personalizacijo kampanj v primerjavi z lanskim letom, a kljub temu se soočajo z najrazličnejšimi izzivi. Med njimi so najpogosteje pomanjkanje osredotočenih analiz (43 odstotkov), težavami pri širjenju oziroma večanju ciljnega občinstva (40 odstotkov) in težavami pri aktiviranju izkušenj v realnem času (39 odstotkov). Medtem ko je 64 odstotkov podjetij začelo izvajati strategije personalizacije v realnem času, le 9 odstotkov pravi, da so dosegli polno implementacijo.

Potrebujemo nove digitalne rešitve

»To poročilo jasno kaže, da so blagovne znamke slabo pripravljene na spremembe v načinih, kako dosegati občinstvo različnih generacij; mlajši želijo vse bolj personalizirane ponudbe,« pravi marketinški direktor pri podjetju Optimizely, Shafqat Islam. »Medtem ko vodilni kadri vedo, da je vlaganje v personalizacijo in eksperimentiranje ključno za preživetje v novi realnosti digitalnih izkušenj, pogosto tudi menijo, da nimajo enotnega, intuitivnega orodja za izvajanje učinkovitih kampanj v velikem obsegu. Dostop do marketinških rešitev, ki ustvarjajo personalizirane digitalne kampanje brez piškotkov, bo ključnega pomena za uspeh v prihodnjih desetletjih.«

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji