data
Aktualno

A1: »Še bomo snovali kampanje, ki bodo odzvanjale v slovenskem oglaševalskem prostoru«

Med nagradami, ki so jih včeraj podelili na Slovenskem oglaševalskem festivalu, je tudi nagrada za znamko leta, ki se po treh letih vrača k A1 Slovenija.

Kot so povedali za MM, so za to, da so ta prestižni naziv prejeli že tretjič v manj kot desetletju, resnično hvaležni. »Gre za rezultat edinstvenega sodelovanja ekipe A1 in številnih partnerjev, ki s predanostjo skrbijo, da so naši uporabniki vedno v ospredju, hkrati pa s kreativnimi idejami snujejo zmagovalne projekte. Letošnjo žirijo smo prepričali z deli, na katere smo tudi sami najbolj ponosni: Črni humor pred črnim petkom, Datamilijonar, Fejlaj neomejeno in Lahkonočnice s pravljicami o medvrstniškem nasilju,« pravijo. Kot dodajajo, jim je včerajšnji večer dal še dodaten zagon za ustvarjanje novih produktov za svoje uporabnike in snovanje kreativnih oglaševalskih akcij, ki bodo še naprej odzvanjale v slovenskem oglaševalskem prostoru.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji