A1: »Še bomo snovali kampanje, ki bodo odzvanjale v slovenskem oglaševalskem prostoru«
Med nagradami, ki so jih včeraj podelili na Slovenskem oglaševalskem festivalu, je tudi nagrada za znamko leta, ki se po treh letih vrača k A1 Slovenija.
Tina Guček
Kot so povedali za MM, so za to, da so ta prestižni naziv prejeli že tretjič v manj kot desetletju, resnično hvaležni. »Gre za rezultat edinstvenega sodelovanja ekipe A1 in številnih partnerjev, ki s predanostjo skrbijo, da so naši uporabniki vedno v ospredju, hkrati pa s kreativnimi idejami snujejo zmagovalne projekte. Letošnjo žirijo smo prepričali z deli, na katere smo tudi sami najbolj ponosni: Črni humor pred črnim petkom, Datamilijonar, Fejlaj neomejeno in Lahkonočnice s pravljicami o medvrstniškem nasilju,« pravijo. Kot dodajajo, jim je včerajšnji večer dal še dodaten zagon za ustvarjanje novih produktov za svoje uporabnike in snovanje kreativnih oglaševalskih akcij, ki bodo še naprej odzvanjale v slovenskem oglaševalskem prostoru.