A1 Slovenija in SHIFT nadaljujeta sodelovanje
V A1 Slovenija so konec lanskega leta za svojo kreativno agencijo (ponovno) izbrali agencijo SHIFT.
Tina Guček
Kot pravi Jure Bohinc, direktor marketinga v A1 Slovenija, prav te dni v telekomunikacijsko orbito pošiljajo povsem novega igralca, ki zna precej premešati karte. Novi situaciji se bodo prilagodili tudi z blagovno znamko A1, zato so z natečajem iskali partnerja, ki jim bo pomagal priti do prenove strategije blagovne znamke. »Sodelujoče agencije so morale pripraviti svoj predlog pozicioniranja znamke in temu primerno komunikacijsko strategijo ter predlog kampanje. Na ta način smo želeli preveriti strateške kompetence agencij in sposobnost, da te usmeritve ustvarjalno prevedejo v realnost,« je povedal za MM.
Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji SHIFT, pravi, da se najtežja naloga zanje ni skrivala v brifu samem. »Za nas je bilo najtežje objektivno pogledati na razvoj znamke v preteklih letih. Nekaj, kar je zelo težko narediti, če si znamko vsa ta leta aktivno soustvarjal. A pogled z distance je ključen sestavni del procesa, saj moraš ovrednotiti, kaj je delovalo in kaj ne, in se na podlagi tega odločiti, katere stvari je vredno ponesti v prihodnost znamke in katere je treba pustiti v preteklosti. Zato je bila to zelo težka naloga, ki pa smo jo očitno dobro opravili,« je zadovoljen.
Cilji: okrepitev moči blagovne znamke, njeno ustrezno pozicioniranje in stalna komunikacijska učinkovitost
Za razpis se v A1 Slovenija niso odločili, ker bi bili nezadovoljni s SHIFT-om. Nasprotno – Jure Bohinc pravi, da izjemno dobro sodelujejo in da so kot agencija globoko vpeti v njihovo poslovanje. »A ker so pred nami pomembne spremembe, smo želeli videti, kdo nam lahko pri tem najbolje pomaga. Vse na razpisu sodelujoče agencije so bile odlične in verjamem, da bi z vsako lahko zelo dobro sodelovali. Ekipa SHIFT-a pa je postavila najbolj prepričljiva izhodišča za strategijo blagovne znamke in vse skupaj podkrepila s kreativno strategijo,« pravi.
Prvi skupni cilj, ki so si ga zastavili, bo tako okrepitev moči blagovne znamke in njeno ustrezno pozicioniranje. Drugi pa bo stalna komunikacijska učinkovitost; z vsako posamezno oglaševalsko akcijo želijo namreč izstopati, biti všečni in podati jasna sporočila.
»Kratkoročnim odnosom manjka zaupanje«
Špela Žorž, direktorica agencije SHIFT, je ob odločitvi naročnika, da jih ponovno potrdijo za svojo agencijo, povedala, da so bili ob novici ne samo »noro« veseli in navdušeni, ampak tudi ganjeni in hvaležni. »Lepo je namreč sodelovati s 'fajn' ljudmi. A1 je vsekakor eden od naših največjih in najpomembnejših naročnikov. A pri tem ne govorim zgolj o prihodkih, daleč od tega,« poudari. A1 je po njenih besedah zanje pomemben predvsem zaradi dobrega odnosa, ki so ga vzpostavili, medsebojnega zaupanja in razumevanja, želje in podpore pri ustvarjanju kreativnih presežkov, visoki profesionalnosti delovanja v marketinški stroki in predvsem kot odličen sogovornik, s katerimi lahko skupaj razvijajo dobre projekte.
Z A1 sicer sodelujejo že kar nekaj časa in plod sodelovanja so tudi številne nagrade na oglaševalskih festivalih. Luka Bajs pravi, da sicer tudi kratkoročna sodelovanja lahko prinesejo rezultate, a je to redkeje kot pri dolgoročnih. »Dejstvo je, da kratkoročnim odnosom manjka nekaj, kar je ključno za ustvarjanje presežkov: zaupanje. Za to, da se ustvari zaupanje, je potreben čas. Šele ko se vzpostavi, se lahko izkoristi polni potencial odnosa med agencijo in naročnikom. V Sloveniji tako dolgotrajnih odnosov ni veliko, a ti, ki obstajajo, dokazujejo, kako uspešni so lahko,« sklene.