h
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Raziskava iPROMa in Valicona: Digitalno oglaševanje v Sloveniji v letu 2025

Podjetji iPROM in Valicon ponovno izvajata tradicionalno raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Aktualna raziskava za leto 2025 prinaša vpogled v trenutne trende in napovedi, kam bodo oglaševalci usmerjali svoje naložbe ter kaj je zanje ključno pri odločanju. Letos so raziskavo osvežili tudi z aktualnimi trendi, osredotočenimi na razumevanje, kako se slovenski oglaševalci prilagajajo hitro spreminjajočemu se medijskemu okolju in novim tehnologijam. Vabijo vas, da sodelujete v raziskavi z izpolnitvijo kratkega anonimnega vprašalnika ter s tem prispevate k oblikovanju pregleda stanja digitalnega oglaševanja v Sloveniji.

Raziskava

BalCannes razpisuje dodaten rok za prijavo

Organizatorji regionalnega tekmovanja BalCannes sporočajo, da bo po zaključku poznega roka za oddajo prijav (ki se izteče 20. januarja 2025) na voljo še en »podaljšek«. Ta bo trajal od 21. do 30. januarja 2025, nato pa prijave ne bodo več mogoče. Pogoj za prijavo v tem zadnjem obdobju je doplačilo za obdelavo v višini 15 evrov + DDV.

BalCannes

Foto: Emica Elvedji/PIXSELL

Europlakat X žur na SOF-u s Siddharto

Europlakat napoveduje »žur, kot ga še ni bilo«. Na Slovenski oglaševalski festival (SOF) namreč prihaja Siddharta, skupina, ki je zaznamovala slovensko glasbeno sceno. »Njihovi hiti so preoblikovali generacije, zdaj pa bodo oder pretresli z močjo, ki je ne boste pozabili – pridite in doživite najboljši žur leta 2025, ki ga organiziramo skupaj z našim dolgoletnim partnerjem Europlakatom,« pravijo pri Slovenski oglaševalski zbornici, organizatorju SOF-a, ki bo 15. in 16. maja 2025 v Grandu v Portorožu.

X žur

Znana je Delova osebnost leta 2024

Na slavnostni prireditvi v Cankarjevem domu je Bojan Budja, odgovorni urednik Dela, razglasil 35. Delovo osebnost leta. To je postal prof. dr. Samo Zver, vodja kliničnega oddelka za hematologijo v UKC Ljubljana. Pri tem je Budja poudaril, da se je uredništvo Dela skupaj z bralci odločilo za osebo, »ki je zdravnik, a zdravi z optimizmom. S tistim optimizmom, ki bi bil zdravilo tudi za našo Slovenijo. Osebi, ki boleha za neozdravljivo boleznijo, a zase pravi, da ni bolnik. Osebi, ki sebe ne zna postaviti na prvo mesto, ampak se razdaja drugim. Osebi, ki iz prve roke pozna razmere v našem zdravstvu in jih brez dlake na jeziku kritizira, a hkrati okrca tudi nedopustne posege v zdravstveno stroko.«

Samo Zver

Foto: Delo

Rekordno leto 2024 za Svet24

Svet24 je leto 2024 zaključil z rekordnimi dosežki na področju spletne branosti, kar po njihovih besedah potrjuje uveljavljenost strategije kakovostne in prilagojene vsebine za različne ciljne skupine. Kot so izpostavili za MM, je Svet24.si decembra 2024 dosegel rekordno število unikatnih uporabnikov – kar 728.333, kar predstavlja največji mesečni doseg v zgodovini tega portala. Podoben uspeh so zabeležili tudi drugi portali: Njena.si je obiskalo 329.695 uporabnikov, medtem ko je športni portal Ekipa24.si dosegel 345.595 unikatnih obiskovalcev. Rekordne rezultate so v letu 2024 zabeležili tudi lokalni mediji, kot so Dolenjskilist.si, Vestnik.si in Tednik.si, ki ostajajo ključni viri lokalnih novic, so še sporočili.

Svet24

Foto: Shutterstock

Dogodek ob začetku dm-ove kampanje #povsemjaz

dm je novo leto začel z novo komunikacijsko kampanjo pod sloganom #povsemjaz. Ob tej priložnosti so pripravili dogodek v ljubljanski Mestni hiši, ki ga je napovedala tudi projekcija na ljubljanski stavbi Palače Kresija. Dogodek je povezovala Nika Urbas Ambrožič, za goste pa so pripravili zanimiv nastop Kamikazet in pevke Tjaše Fajdiga. Dogodku bo sledil »ognjemet raznolikih aktivnosti«, od sodelovanja z vplivneži in drugih kreativnih oblik komunikacije s kupci.

povsemjaz

LELOSI podpira gorsko kolesarko Marušo Terezo Šerkezi

Blagovna znamka LELOSI vstopa v novo sponzorsko partnerstvo. Tokrat bodo podprli mlado in obetavno gorsko kolesarko iz Kamnika, Marušo Terezo Šerkezi, ki s svojimi dosežki navdušuje športno javnost tako doma kot v tujini. »Verjamemo, da lahko s tem partnerstvom še dodatno spodbudimo njeno športno pot in hkrati navdihnemo širšo skupnost k aktivnemu življenjskemu slogu,« so povedali ob sklenitvi partnerstva.

 Šerkezi

V letu 2025 med Michelinovo elito

Posestvo Peterc Vineyard Estate je bilo sprejeto v izbor najboljših nastanitev Michelin Guide Hotel Selection kot edini ponudnik v Brdih in na širšem Goriškem. »Ta izjemni dosežek ne pomeni le koraka naprej k odličnosti in mednarodni prepoznavnosti za regijo, temveč predstavlja še eno v nizu pomembnih priznanj za naše posestvo, ki je prav tako prejemnik nagrade Condé Nast Johansens za najboljšo ekskluzivno majhno posest v Evropi in Mediteranu za leto 2025,« so povedali ob tej priložnosti.

Peterc

Začetek leta v ALEJI z zimskimi znižanji

Nakupovalno središče ALEJA z optimizmom vstopa v novo leto, v katerem se začenjajo zimska znižanja vse do 50 %. Kot pravijo, je to idealna priložnost, da osvežite svojo garderobo in obiščete številne prodajalne ALEJE, med drugim Mass, s.Oliver, C&A, H&M, Reserved, Mohito, Adidas, Reserved, Galileo, Deichman, Okaidi, Tom Tailor in Office Shoes. Prav tako si lahko po znižanih cenah zagotovite zimsko smučarsko opremo, ki jo lahko dobite v Hervisu, Sport Visionu in trgovini And by Andraž.

ALEJA  

EMA 2025: Voditelja bosta Raiven in Štras

Še slab mesec dni nas loči do izbora EMA 2025, ko bomo med 12-imi tekmovalnimi skladbami izbrali tisto, ki bo Slovenijo predstavljala na Pesmi Evrovizije 2025. Gostitelja letošnjega izbora EMA 2025 bosta Raiven, ki je Slovenijo uspešno zastopala lansko leto na Pesmi Evrovizije v Malmöju, in Štras, pevec skupine MRFY. »Evrovizijski ogenj« bodo na TV Slovenija prižgali že teden prej, 25. januarja, ko bo na sporedu posebna oddaja Ema pred Emo. V njej bosta Bernarda Žarn in Jože Robežnik gostila vse izvajalce letošnjega izbora, ki bodo premierno predstavili krajši izsek svoje tekmovalne skladbe.

Raiven in Štras

 

Foto: Urša Premik

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji