jn
Aktualno

A1 Slovenija v Ljubljani odprl luksuzni hotel za čebele samotarke

Pred prihajajočim svetovnim dnevom čebel se je A1 Slovenija posvetlil čebelam samotarkam, opraševalkam, ki so pogosto v senci medonosnih čebel.

Čebele samotarke so zaradi sprememb v okolju močno ogrožene, vedno težje pa najdejo tudi primerna mesta za gnezdenje. Zato je A1 Slovenija svojemu logotipu pred poslovno stavbo v Ljubljani dodal novo funkcijo – postal je hotel za čebele samotarke. S tem podjetje nadaljuje z aktivnostmi za urbano čebelarjenje in ustvarjanje primernih razmer za življenje čebel v mestu.

Otvoritev novega hotela je spremljal tradicionalni slovenski zajtrk na gurmanski način, ki ga je pripravil Bruno Šulman, zmagovalec MasterChefa 2022. Rdeča nit zajtrka so bila jabolka in med, ki ju, tako kot mnoga živila, brez čebel ne bi bilo. »Z okoljskimi aktivnostmi, ki jih v A1 Slovenija uresničujemo znotraj ambiciozne strategije ESG, želimo biti vzor ostalim podjetjem in spodbujati naše partnerje, uporabnike in zaposlene, da aktivno skrbijo za naš planet. Pomemben del tega so čebele, zato svojo dejavnost na tem področju nadgrajujemo z opozarjanjem na čebele samotarke. S hotelom, ki smo ga postavili znotraj našega logotipa, jim izrekamo dobrodošlico in upamo, da smo s tem spodbudili tudi druge, da v podjetjih ali vrtovih najdejo primerno mesto za njihovo gnezdenje,« je povedal Dejan Turk, predsednik uprave A1 Slovenija in A1 Srbija.

jn

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji