ab in bev
Aktualno

AB InBev v novi akciji recikliral slavne oglase za pivo

AB InBev se je komunikacijske akcije za promocijo nove alkoholne pijačo z okusom limone lotil na prav poseben način. Svoje stare oglase za pivo so »popravili« in v njih dodali pločevinko njihove nove pijače Mike's Hard Lemonade.

AB InBev je s pomočjo lastne raziskave namreč ugotovil, da je pivo več kot šestkrat bolj priljubljena pijača med mladimi v Latinski Ameriki kot katera koli druga alkoholna pijača, drži pa tudi, da niso vsi oboževalci grenkega okusa piva.

Da bi v Latinski Ameriki učinkovito pozicionirali novo pijačo Mike's Hard Lemonade, so se v tem oziru v podjetju odločili, da slednja ne bo postala konkurenčna pijača pivu in ne bo z njim tekmovala, temveč sodelovala. In tako je videti tudi nova tržno-komunikacijska akcija za Mike's Hard Lemonade.

V sodelovanju z agencijama FCB New York in FCB Brazilija so razvili kampanjo za umestitev svojih novih izdelkov v oglase za več znamk piva v lasti AB InBev, vključno z Budweiser, Skol in Brahma. Cilj akcije je promovirati sodelovanje in spodbuditi ljudi, ki ne uživajo v pivu, da poskusijo nekaj novega.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji