ab in bev
Aktualno

AB InBev v novi akciji recikliral slavne oglase za pivo

AB InBev se je komunikacijske akcije za promocijo nove alkoholne pijačo z okusom limone lotil na prav poseben način. Svoje stare oglase za pivo so »popravili« in v njih dodali pločevinko njihove nove pijače Mike's Hard Lemonade.

AB InBev je s pomočjo lastne raziskave namreč ugotovil, da je pivo več kot šestkrat bolj priljubljena pijača med mladimi v Latinski Ameriki kot katera koli druga alkoholna pijača, drži pa tudi, da niso vsi oboževalci grenkega okusa piva.

Da bi v Latinski Ameriki učinkovito pozicionirali novo pijačo Mike's Hard Lemonade, so se v tem oziru v podjetju odločili, da slednja ne bo postala konkurenčna pijača pivu in ne bo z njim tekmovala, temveč sodelovala. In tako je videti tudi nova tržno-komunikacijska akcija za Mike's Hard Lemonade.

V sodelovanju z agencijama FCB New York in FCB Brazilija so razvili kampanjo za umestitev svojih novih izdelkov v oglase za več znamk piva v lasti AB InBev, vključno z Budweiser, Skol in Brahma. Cilj akcije je promovirati sodelovanje in spodbuditi ljudi, ki ne uživajo v pivu, da poskusijo nekaj novega.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji