AB InBev v novi akciji recikliral slavne oglase za pivo
AB InBev se je komunikacijske akcije za promocijo nove alkoholne pijačo z okusom limone lotil na prav poseben način. Svoje stare oglase za pivo so »popravili« in v njih dodali pločevinko njihove nove pijače Mike's Hard Lemonade.
Kaja Kovič
AB InBev je s pomočjo lastne raziskave namreč ugotovil, da je pivo več kot šestkrat bolj priljubljena pijača med mladimi v Latinski Ameriki kot katera koli druga alkoholna pijača, drži pa tudi, da niso vsi oboževalci grenkega okusa piva.
Da bi v Latinski Ameriki učinkovito pozicionirali novo pijačo Mike's Hard Lemonade, so se v tem oziru v podjetju odločili, da slednja ne bo postala konkurenčna pijača pivu in ne bo z njim tekmovala, temveč sodelovala. In tako je videti tudi nova tržno-komunikacijska akcija za Mike's Hard Lemonade.
V sodelovanju z agencijama FCB New York in FCB Brazilija so razvili kampanjo za umestitev svojih novih izdelkov v oglase za več znamk piva v lasti AB InBev, vključno z Budweiser, Skol in Brahma. Cilj akcije je promovirati sodelovanje in spodbuditi ljudi, ki ne uživajo v pivu, da poskusijo nekaj novega.