AdEx: Nabor najpomembnejših strategij in kanalov za digitalno oglaševanje
Evropski urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) je izdal poročilo AdEx 2022 z natančnim vpogledom v velikost in moč evropskega trga digitalnega oglaševanja.
AdEx 2022, že 17. poročilo zapovrstjo, je vodnik po digitalnih oglaševalskih naložbah na 29-ih evropskih trgih. Kot običajno, podrobno opisuje najpomembnejše oblike in kanale, ki so preteklo leto prispevali k letni rasti digitalnega oglaševanja. Zanimivo, digitalno oglaševanje je v letu 2022 imelo rekordno rast, in sicer za 9,8 odstotka, kar pomeni vrhunec tudi v skupni vrednosti trga digitalnega oglaševanja; ta je dosegla kar 86 milijard evrov. Rast 29 evropskih trgov digitalnega oglaševanja je bila kljub makroekonomskim in geopolitičnim izzivom brez primere, zapišejo v spremnem besedilu: »Rast pripisujemo kreativnejšemu oglaševanju in uvedbi novih komunikacijskih kanalov.«
Vse najnovejše statistične podatke in dejstva o digitalnem oglaševanju 2022, ki jih je zbral priznani ekonomist Daniel Knapp, si oglejte v celotnem poročilu s pripadajočimi videoposnetki in ključnimi infografikami TU.