m
Aktualno

AdEx: Nabor najpomembnejših strategij in kanalov za digitalno oglaševanje

Evropski urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) je izdal poročilo AdEx 2022 z natančnim vpogledom v velikost in moč evropskega trga digitalnega oglaševanja.

AdEx 2022, že 17. poročilo zapovrstjo, je vodnik po digitalnih oglaševalskih naložbah na 29-ih evropskih trgih. Kot običajno, podrobno opisuje najpomembnejše oblike in kanale, ki so preteklo leto prispevali k letni rasti digitalnega oglaševanja. Zanimivo, digitalno oglaševanje je v letu 2022 imelo rekordno rast, in sicer za 9,8 odstotka, kar pomeni vrhunec tudi v skupni vrednosti trga digitalnega oglaševanja; ta je dosegla kar 86 milijard evrov. Rast 29 evropskih trgov digitalnega oglaševanja je bila kljub makroekonomskim in geopolitičnim izzivom brez primere, zapišejo v spremnem besedilu: »Rast pripisujemo kreativnejšemu oglaševanju in uvedbi novih komunikacijskih kanalov.«

Vse najnovejše statistične podatke in dejstva o digitalnem oglaševanju 2022, ki jih je zbral priznani ekonomist Daniel Knapp, si oglejte v celotnem poročilu s pripadajočimi videoposnetki in ključnimi infografikami TU.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji