Agencije podpirajo Ukrajino
Na pomoč svojim kolegom v Ukrajini so priskočili tudi globalni oglaševalski holdingi, nekateri pa so donirali finančna sredstva.
Pomoč zaposlenim
Publicis se je po virtualnem sestanku z zaposlenimi v Ukrajini tudi s sporočilom direktorja Arthurja Sadouna celotnemu podjetju zavezal k pomoči. Publicis ima v Ukrajini 350 zaposlenih, z njimi pa naj bi bil povezan preko posebnega sistema. Vzpostavili so posebne elektronske naslove, skupnost na svoji platformi Marcel in linijo za nujne klice, ki deluje ves čas na lokalni, regijski in globalni ravni.
Holding WPP ima v Ukrajini zaposlenih 200 ljudi, in sicer v agencijah Wunderman Thompson, Ogilvy, VMLY&R, Group in Knowlton. Mark Read, direktor WPP-ja, pravi, da se osredotočajo na njihovo varnost. »Bili smo v stalnem stiku z vsakim od vodij, ki svoje ekipe preverjajo vsaj dvakrat dnevno,« je povedal.
Finančna pomoč
Številni globalni oglaševalski velikani, kot so WPP, Dentsu in Publicis, so Ukrajini nudili tudi finančno pomoč. Publicis je zaposlenim v Ukrajini obljubil plačo do konca leta (ne glede na okoliščine), plačo naj bi jim nakazovali vsaka dva tedna. Dentsu je Rdečemu križu nakazal okrog 300 tisoč evrov.
Selitve
Nekatere agencije so aktivne tudi pri selitvah zaposlenih iz Ukrajine. Havas pri tem sodeluje s poljsko izpostavo. WPP je pripravil prevoz za deportacijo kolegov v Romunijo, s kolegi v Pragi pa zbirajo donacije. Pri Publicisu naj bi tudi sodelovali pri selitvah, a za britanski portal Campaign niso opisali podrobnosti.
vir: Campaign