Agencije poleti ne počivajo
V slovenskih oglaševalskih agencijah preverjamo, kako so preživele obdobje kislih kumaric in kaj so med poletjem pripravljale za prihajajoče jesensko obdobje. Tokrat izpostavljamo oglaševalske aktivnosti Agencije 101 in Formitasa.
Kaja Kovič
Poletje je minilo hitreje, kot se izgovori »junigust«
Iz Agencije 101 so hudomušno odgovorili: »Poletje? Ste prepričani, da smo ga letos imeli? Takšnega občutka nimamo zgolj zaradi nenavadnega vremena, ki nas je doletelo, ampak tudi zaradi delovnih aktivnosti, ki so poskrbele, da je bilo poletno trimesečje kot en kratek junigust!«
Letošnjo jesen se Agenciji 101 obeta nadaljevanje zelo aktivnega in delovno orkanskega poletja, saj se že nekaj mesecev ukvarjajo z povsem novimi naročniki in izzivi, ob tem pa se že intenzivno pripravljajo na velike načrte naročnikov za leto 2024. »Jeseni se bo tako denimo nadaljevala zgodba, ki jo že nekaj časa sestavljamo z odlično marketinško ekipo Telemacha, do konca leta pa se bo zgodil cel kup novih projektov. Konkretne ideje naj za zdaj ostanejo skrivnost,« so skrivnostni. Kot dodajajo, si bodo tako kot vsako leto tudi tokrat vzeli čas za teambuilding in decembrsko »kulinarjenje«.
»Ko si z naročnikom delimo iste vrednote«
V Formitas skupini želijo z naročniki ustvarjati zgodbe, ki so skladne z vrednotami, ki jim sledijo tudi sami, zato že več let znanje in delo posvečajo predvsem trajnostnim pristopom in družbenemu dobremu.
»S podjetjem Corwin nadaljujemo sodelovanje in pripravljamo jesenski val kampanje za najem najbolj sodobne in zelene poslovne stavbe v Sloveniji, Vilharia. Že osmo leto skupaj s partnerjema, trgovcem Spar Slovenija in medijsko hišo Pro Plus, podpiramo slovensko podjetništvo. Tokrat se bomo osredotočili na samooskrbo, zato bo sezona malenkost drugačna, za več informacij pa boste morali počakati na oktober. Ponosni smo na novo sodelovanje, ki smo ga sklenili s podjetjem Schneider Electric, ki se osredotoča na področje učinkovite rabe energije in trajnostnih virov,« pripovedujejo in dodajajo, naj bomo v prihodnje pozorni na mladostno, svežo in inovativno kampanjo za podjetje C Automobil Import. »To je kampanja za njihov avto, ki ni avto, Citroën AMI. Komunikacijski cilji kampanje slonijo na analizi ciljne skupine. Poleg klasične digitalne in zunajdomne kampanje bomo vplivnostni marketing in znamko predstavili na družbenem omrežju TikTok,« sklenejo.