Airbnb podira rekorde
Iz podjetja Airbnb so sporočili, da so rezervacije v zadnjem četrtletju 2022 dosegle rekordne vrednosti, zato bodo v drugi polovici leta povečali naložbe v marketing in oglaševanje ter se širili na nove trge.
Kaja Kovič
Finančni direktor Airbnbja Dave Stephenson je javno oznanil, da je podjetje zelo zadovoljno z rastjo ugleda blagovne znamke in učinkovitostjo podjetja. Rekordne vrednosti rezervacij so jim dale dodatno motivacijo, da se po »definitivno končani« pandemiji razširijo na nove trge.
»Konec tega in začetek naslednjega leta bosta obarvana s širitvijo našega poslovanja v več držav. Naložbe v oglaševanje in marketing bomo s 345 milijonov dolarjev v drugem četrtletju povečali na 379,8 milijona dolarjev.«
Največ rezervacij v zgodovini Airbnbja
V drugem četrtletju, med aprilom in junijem 2022, je bilo opravljenih rekordnih 104 milijonov rezervacij. Prihodki v tem obdobju so dosegli 2,1 milijarde dolarjev, kar pomeni 58-odstotno medletno rast in za kar 73 odstotkov več prihodkov kot v enakem obdobju leta 2019. Čisti dobiček podjetja v višini 379 milijonov dolarjev pomeni, da je to obdobje tudi najbolj dobičkonosno v njegovi zgodovini.