mmmm
Aktualno

Airbnb razkriva nabor izboljšav

Podjetje Airbnb je na tradicionalnem polletnem dogodku naznanilo precej sprememb, med njimi tudi orodja z umetno inteligenco (UI), ki bodo spremenila uporabniške izkušnje gostiteljev in gostov.

Gostitelji bodo lahko s pomočjo UI ustvarili ogled svojega doma v nekaj sekundah, ki bo gostom podal natančnejši vpogled v prostore, ki jih želijo najeti. Novo orodje bo temeljilo na Airbnb-jevem lastnem strojnem učenju in tehnologiji UI. »Gostje želijo razumeti postavitev domov, ko se odločajo, katere bodo rezervirali, in to novo orodje bo gostiteljem pomagalo, da v hipu organizirajo fotografije prostorov,« so zapisali v objavi.

Poleg značke »super gostitelj« bodo ponudniki domov po novem lahko prejeli še naziv »priljubljen pri gostih«. Ta bo gostom pomagal pri izbiri bivanja na podlagi ocen domov. »Priljubljeni gostje so izjemno zanesljivi; odpovedi gostov in težave morajo v povprečju znašati manj kot 1 odstotek. Od 7 milijonov nepremičnin jih ima to ocene trenutno manj kot 2 milijona,« so še sporočili iz podjetja.

Airbnb bo na platformi izboljšal zavihek, na katerega gostitelji zapišejo dodatne lastnosti nepremičnine, poleg tega pa bo ustvarjal kode za pametne ključavnice. To pomeni, da se bosta po novem obe strani lahko izognili morebitnim komunikacijskim šumom, kako vstopiti v dom. Pametne ključavnice bo namreč mogoče integrirati z gostiteljevimi računi Airbnb, gostje pa bodo pred prihodom kodo pridobili neposredno v aplikaciji Airbnb.

Airbnb je na dogodku predstavil še nekaj izboljšav, in sicer večjo preglednost končnih cen, možnost primerjave cene s konkurenti, novo nadzorno plošča zaslužka, nove načine plačila in posodobljen sistem za izmenjavo besedilnih sporočil med gosti in gostitelji.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji