Aktivacija hard seltzerja Truly: Pitje na letalu brez gravitacije
Blagovna znamka Truly je za ljubitelje njihove nizkoalkoholne in nizkokalorične pijače pripravila prav posebno aktivacijo, prvo izkušnjo pitja brez gravitacije visoko nad oblaki.
Potrošniki lahko obiščejo njihovo spletno stran, se prijavijo na doživetje, razložijo, zakaj se ob pitju pijače Truly počutijo lahkotno in fantastično ter se tako borijo za priložnost rezervacije mesta v baru Truly Zero Gravity na posebnem letalu tipa boeing-727, ki ga upravlja Zero-G in se imenuje »G-Force One«.
Matično podjetje hard seltzerja Boston Beer Company se z aktivacijo želi prebiti v ospredje vse bolj popularne kategorije pijač, hard seltzerjev. V izjavi za javnost so dejali, da želijo narediti Truly še bolj »lahkotno, zabavno in veselo« blagovno znamko. »Potrošnike želimo prepričati, da je naš izdelek tako lahek in osvežujoč, da kljubuje in preseže zakone gravitacije.«
Pet zmagovalcev razpisa bo tako potovalo v nebo 10 kilometrov nad obličjem Zemlje in občutilo isto breztežnostno okolje, kot ga doživljajo astronavti.