mm
Aktualno

Aktivacija hard seltzerja Truly: Pitje na letalu brez gravitacije

Blagovna znamka Truly je za ljubitelje njihove nizkoalkoholne in nizkokalorične pijače pripravila prav posebno aktivacijo, prvo izkušnjo pitja brez gravitacije visoko nad oblaki.

Potrošniki lahko obiščejo njihovo spletno stran, se prijavijo na doživetje, razložijo, zakaj se ob pitju pijače Truly počutijo lahkotno in fantastično ter se tako borijo za priložnost rezervacije mesta v baru Truly Zero Gravity na posebnem letalu tipa boeing-727, ki ga upravlja Zero-G in se imenuje »G-Force One«.

Matično podjetje hard seltzerja Boston Beer Company se z aktivacijo želi prebiti v ospredje vse bolj popularne kategorije pijač, hard seltzerjev. V izjavi za javnost so dejali, da želijo narediti Truly še bolj »lahkotno, zabavno in veselo« blagovno znamko. »Potrošnike želimo prepričati, da je naš izdelek tako lahek in osvežujoč, da kljubuje in preseže zakone gravitacije.« 

Pet zmagovalcev razpisa bo tako potovalo v nebo 10 kilometrov nad obličjem Zemlje in občutilo isto breztežnostno okolje, kot ga doživljajo astronavti.

 

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji