Aktivacija poletja: V kino na klimo
Kitajska blagovna znamka klimatskih naprav Midea je ujela poletni trend prebivalcev vročih mest in newyorški kinematograf spremenila v zatočišče pred vročinskim valom.
Kaja Kovič
Mnogo ljudi najde zatočišče pred poletno vročino v klimatiziranih kinematografih. Nič drugače ni bilo to poletje v New Yorku. Je pa kitajski proizvajalec aparatov Midea obiskovalcem kinematografa Village East by Angelika na Manhattnu olajšal odločitev, kateri film naj si ogledajo. V kinematografu so namreč predvajali dolgometražni oglas in z njim Newyorčanom ponudili ohlajen oddih, med katerim jim ni bilo potrebno prav veliko razmišljati.
Aktivacija je potekala v sklopu oglaševalske akcije novih klimatskih naprav Midea U na ameriškem trgu. Pri projektu so sodelovali z agencijo Pereira O'Dell iz New Yorka. Skupaj so ustvarili 90-minutni film s klimatsko napravo v glavni vlogi in organizirali njegovo premiero v omenjenem kinematografu.
»Udeležencem smo ponudili popust na klimatsko napravo Midea, gledalce pa smo spodbujali, naj se med filmom ohladijo, spočijejo, malo zaspijo, preverijo svojo e-pošto in tudi, če želijo, opravijo telefonske klice,« je v sporočilu za javnost navedel Robert Lambrechts, kreativni direktor agencije Pereira O'Dell.