Aldijeva »dvojna doza« prazničnega vzdušja
Aldi je v središče svojih prazničnih oglaševalskih aktivnosti znova postavil korenčka Kevina, v Franciji pa šarmantnega in ne prav tradicionalnega Božička.
Korenček Kevin je že osem let Aldijeva božična stalnica, letos pa nastopa v oglasu, ki ga je navdihnil Willy Wonka. Oglas, ki so ga zasnovali v oglaševalski agenciji McCann, se začne s petimi srečnimi zmagovalci, vključno s Kevinom, ki nestrpno pričakujejo svoj vstop v očarljivo tovarno Williama Conkerja, polno čudes. Vsak se na poti sooča z izzivi, zmagovalec pa je seveda Kevin.
Na francoskem trgu pa se je Aldi povezal z agencijo TBWA Paris, kjer so zasnovali oglaševalsko akcijo »Božič pred božičem« (»Christmas before Christmas«). V njem spremljamo Božička, ki si želi v miru uživati v božičnem večeru. Vsa darila tako dostavi prej kot običajno, nato pa si vzame čas, da v Aldiju izbere sestavine za božično večerjo, na katero povabi svoje najbližje.