Kevin
Aktualno

Aldijeva »dvojna doza« prazničnega vzdušja

Aldi je v središče svojih prazničnih oglaševalskih aktivnosti znova postavil korenčka Kevina, v Franciji pa šarmantnega in ne prav tradicionalnega Božička.

Korenček Kevin je že osem let Aldijeva božična stalnica, letos pa nastopa v oglasu, ki ga je navdihnil Willy Wonka. Oglas, ki so ga zasnovali v oglaševalski agenciji McCann, se začne s petimi srečnimi zmagovalci, vključno s Kevinom, ki nestrpno pričakujejo svoj vstop v očarljivo tovarno Williama Conkerja, polno čudes. Vsak se na poti sooča z izzivi, zmagovalec pa je seveda Kevin.

Na francoskem trgu pa se je Aldi povezal z agencijo TBWA Paris, kjer so zasnovali oglaševalsko akcijo »Božič pred božičem« (»Christmas before Christmas«). V njem spremljamo Božička, ki si želi v miru uživati v božičnem večeru. Vsa darila tako dostavi prej kot običajno, nato pa si vzame čas, da v Aldiju izbere sestavine za božično večerjo, na katero povabi svoje najbližje.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji