tt
Aktualno

Aleph v Sloveniji začel s ponudbo oglaševanja na TikToku

Aleph, mreža globalnih digitalnih strokovnjakov, ki ponuja tehnološke rešitve za podporo digitalnemu ekosistemu, v portfelj svojih partnerstev dodaja oglaševanje na TikToku v Sloveniji.

Kot pravijo, TikTok sodeluje z Alephom v različnih geografskih regijah po vsem svetu že od leta 2019, kar je privedlo do obsežnega znanja in razumevanja oglasnih možnosti na tem družbenem omrežju, demografije uporabnikov na platformi in optimalnih strategij za blagovne znamke v različnih fazah.

Z več kot milijardo aktivnih uporabnikov po vsem svetu in 150 milijoni aktivnih uporabnikov samo v Evropi platforma TikTok še naprej raste in priteguje vedno več uporabnikov z zanimivo vsebino. Blagovne znamke so hitro postale pomemben del skupnosti TikToka, sama skupnost pa je večkrat dokazala svojo moč, ko je poskrbela, da so priljubljeni izdelki dobesedno izginili s  prodajnih polic.

Številne rešitve za oglaševalce

»S tem sodelovanjem bodo lahko blagovne znamke od 29. julija 2024 izkoristile priložnost, da bolje dosežejo in pridobijo pozornost uporabnikov z oglasnimi formati na TikToku. Aleph bo na podlagi bogatih izkušenj ponudil tudi lokalno ciljanje, podporo, študije primerov, virtualne in dogodke v živo, izobraževanja in možnost mesečnih računov preko kreditne linije, s čimer bo zagotovil rešitve za oglaševalce, da bodo še naprej dosegali vidnost svoje blagovne znamke in učinkovitost oglaševanja,« je povedal Timotej Gala, direktor Httpoola, ki je del oglaševalske mreže Aleph Holding. Dodaja, da si Aleph prizadeva opolnomočiti oglaševalce na novih trgih in jim pomagati izkoristiti polni potencial TikTokove dinamične in hitro rastoče baze uporabnikov.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji