as
Aktualno

Ali je slovenske oglaševalce strah nemirnih voda potencialne krize?

V svetu marketinga in oglaševanja so ekonomske recesije pogosto povezane z občutkom strahu in nelagodja. Kako na prihajajočo krizo gledajo v A1 Slovenija in NLB?

Analitiki napovedujejo gospodarsko ohlajanje, strah pred potencialno krizo pa oglaševalce običajno prisili, da ponovno premislijo o marketinških strategijah in proračunih ter se pripravijo na različne negativne scenarije.

V NLB pravijo, da ves čas in natančno spremljajo razmere: »Če bo potrebno, bomo prilagodili komunikacijsko strategijo in s tem povezan marketinški in sponzorsko-donacijski proračun.« Kot dodajajo, takšne odločitve za zdaj še niso sprejeli.

V A1 Slovenija pa so se odločili, da bodo oglaševalske proračune celo povečali: »Oglaševanje pomembno vpliva na izpostavitev naše blagovne znamke in s tem na dolgoročno poslovno uspešnost, zato za nas predstavlja pomembno naložbo. Osredotočeni smo na rast podjetja, zato smo v letu 2023 oglaševalski proračun povečali.« Pri tem poudarijo, da podobno visoke naložbe v oglaševanje načrtujejo tudi za prihodnje leto.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji