mm
Aktualno

Alpro: »Ne potrebujemo hipsterskega marketinga, hvala!«

Alpro, pionir v proizvodnji izdelkov na rastlinski osnovi, se še naprej osredotoča na razvoj izdelkov in zavrača nove oglaševalske prijeme. Kako ohranjajo položaj vodilnega na trgu?

Blagovna znamka, ki potrošnikom ponuja rastlinske alternative mleka in mlečnih izdelkov, je ob 35. letnici obstoja še vedno na prvih mestih priljubljenosti v kategoriji veganskih različic mlečnih izdelkov, čeprav je trg mlečnih alternativ bistveno večji kot pred deset in več leti. »Res je, še vedno smo proti glasnemu oglaševanju, po drugi strani pa nam tudi moderno, hipstersko oglaševanje, ni všeč. Vodilni položaj na trgu ohranjamo tako, da se osredotočamo na kakovost izdelkov,« pravi Hedwig Borgers, globalni direktor za marketing veganskega oddelka družbe Danone, pod okrilje katere sodi znamka Alpro. »Lahko nam ponudite najbolj invaziven ali moderen, tiktokovski marketing, kar si ga lahko zamislite, a na koncu štejejo izdelki, ki jih ljudje kupijo in dajo v hladilnik, kakšnega okusa so in kako jih potrošniki doživljajo,« doda.

Dvakrat boljši kot druga največja znamka v kategoriji

Blagovna znamka Alpro je že šest let v lasti francoskega velikana Danone in nudi široko paleto mlečnih alternativ, vključno z rastlinskim mlekom, jogurti in sladicami. Po 35 letih obstoja še vedno ohranja močan položaj, lani pa je podjetje ustvarilo okoli 200 milijonov evrov prodaje, kar je dvakrat več kot Oatly, druga največja znamka v kategoriji.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji