bla
Aktualno

Amazon pomaga trgovcem z e-poštnim marketingom

Amazon je manjšim trgovcem na platformi omogočil pošiljanje marketinških e-sporočil preko njihove na novo razvite funkcije Tailored Auidence. Tako si bodo trgovci razširili krog strank, Amazon pa dosegel več nakupov na platformi.

Ideja Amazona je pomagati prodajalcem doseči nove kupce in pritegniti več pozornosti zvestih kupcev. Platforma bo blagovnim znamkam pri tem pomagala tudi s spremljanjem metrik za ocenjevanje uspešnosti e-poštnih sporočil, kot so razmerja med prikazi in kliki, stopnje dostave, stopnje zavrnitve, prodaja in konverzije.

Funkcija Tailored Audiences je trenutno v beta različici, vendar Amazon sporoča, da bo program na začetku naslednjega leta na voljo vsem prodajalcem. Nove trženjske kanale za prodajalce, ki strankam prodajajo neposredno, je Amazon vzpostavil ravno v času, ko se v podjetju spopadajo z rahlim ohlajanjem rasti e-trgovine in bo tako naredil korak dlje v digitalnem oglaševanju.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji