bla
Aktualno

Amazon pomaga trgovcem z e-poštnim marketingom

Amazon je manjšim trgovcem na platformi omogočil pošiljanje marketinških e-sporočil preko njihove na novo razvite funkcije Tailored Auidence. Tako si bodo trgovci razširili krog strank, Amazon pa dosegel več nakupov na platformi.

Ideja Amazona je pomagati prodajalcem doseči nove kupce in pritegniti več pozornosti zvestih kupcev. Platforma bo blagovnim znamkam pri tem pomagala tudi s spremljanjem metrik za ocenjevanje uspešnosti e-poštnih sporočil, kot so razmerja med prikazi in kliki, stopnje dostave, stopnje zavrnitve, prodaja in konverzije.

Funkcija Tailored Audiences je trenutno v beta različici, vendar Amazon sporoča, da bo program na začetku naslednjega leta na voljo vsem prodajalcem. Nove trženjske kanale za prodajalce, ki strankam prodajajo neposredno, je Amazon vzpostavil ravno v času, ko se v podjetju spopadajo z rahlim ohlajanjem rasti e-trgovine in bo tako naredil korak dlje v digitalnem oglaševanju.

495

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

luka bajs2
24. 09. 2022

Z Luko Bajsom, ki s svojo ustvarjalnostjo že več kot desetletje prinaša pozitivne…

»V zadnjem času tudi pri slovenskih naročnikih opažam željo po sodelovanju na festivalih. Vmes me je že postalo strah, da festivali postajajo samo…

ghada
21. 09. 2022

Ghada Wali je mlada egiptovska oblikovalka, ki je v regiji Bližnjega vzhoda že globoko…

Kdor nima zgodovine, nima prihodnosti. Ustvarjam dela, ki predstavljajo to, kar sem in od koder prihajam. Svetovno prepoznavnost sem si pridobila z…

bla
20. 09. 2022

Jernej Smisl bo 1. oktobra 2022 postal direktor Pristopovega oddelka za korporativno…

Naši avtorji