Amazon slavi nostalgijo in prijateljstvo
Še 47 dni nas loči od božiča in večje blagovne znamke so že začele s predstavitvijo prazničnih oglasov. Pri Amazonu letos stavijo na preprost oglas, ki so ga postavili v središče oglaševalske akcije »Radost se deli« (»Joy is shared«).
Oglas, ki je delo Amazonove interne ekipe, pripoveduje zgodbo o treh prijateljcah, ki obujajo spomine na svojo mladost na vrhu zasneženega hriba. Hkrati poudarijo, da so radostni trenutki še bolj posebni, če jih delimo s tistimi, ki jih imamo radi. Oglas, ki slavi prijateljstvo, spremlja pesem skupine The Beatles, »In My Life«, ki velja za »odo prijateljstvu«.
»Letošnji praznični oglas so navdihnili naši kupci in njihove tradicije. Zgodbe, ki jih pripovedujemo, služijo kot opomnik, kako lepo je obdarovati in narediti nekaj posebnega za tistega, ki ga imaš rad,« je povedala Jo Shoesmith, podpredsednica in globalna kreativna direktorica pri Amazonu, ki je dodala, da so želeli glavne junakinje postaviti izven vloge, v kateri običajno vidimo starejše gospe. Tega se je razveselila tudi Maya Waterman, ki je upodobila glavno junakinjo oglasa: »Ponosna sem, da sem del te oglaševalske akcije. Nostalgijo v starejših letih je pogosto mogoče opisati kot nekaj izjemno sentimentalnega, zato sem vesela, da nam je uspelo to pripoved 'obrniti na glavo' in povedati zgodbo o treh ženskah, ki ne le obujajo spomine, ampak tudi ustvarjajo nove. Upam, da se občinstvo vseh starosti navezuje na ta občutek skupnega veselja.«