bla
Aktualno

Amazonovi prihodki od oglaševanja zrasli za skoraj petino

Amazonov oddelek za oglaševalske storitve je v drugem četrtletju na letni ravni povečal prihodke za 18 odstotkov, in sicer na 8,76 milijarde dolarjev. Kot pravijo, je do tega prišlo zaradi njihove učinkovitosti.

Amazonova precejšnja rast prodaje oglasov je v nasprotju s tem, kako so se v drugem četrtletju letošnjega leta odrezale druge digitalne platforme, prava osvežitev. Facebook, Instagram, Snapchat in Twitter namreč poročajo o znatnem padcu prihodkov zaradi šibkega povpraševanja oglaševalcev.

Amazon podjetjem ponuja povsem drugačen sistem oglaševanja kot drugi. Spletni trgovec je namreč znan po sponzoriranih iskalnih seznamih in izdelkih, te pa je mogoče povezati z nakupnim postopkom na njihovem e-trgu, ki je eden od največjih na svetu. Ob inflaciji in nestanovitni gopodarski situaciji se tržniki po vsem svetu soočajo z ukrepi zategovanja pasu, potrošniki pa so iz istih razlogov vse bolj izbirčni in preudarni v nakupnih odločitvah. V tej situaciji postajajo medijske umestitve, ki jih je mogoče neposredno povezati s prodajnimi rezultati, morda bolj privlačne, poroča CNBC. »Mislim, da je naša prednost v tem, da imamo zelo učinkovito oglaševanje,« je povedal finančni vodja Amazona Brian Olsavsky.

Rast prihodkov tudi zaradi novih funkcij

Podjetje je kot zelo dobičkonosno novost izpostavilo junijsko posodobitev svoje oglaševalske platforme z uvedbo pretočnega programiranja Amazon Marketing Stream. Ta zagotavlja izredno natančne meritve oglaševalskih akcij in informacije o njih. Oglaševalcem ponuja vpoglede v urne metrike uspešnosti skupaj s podrobnostmi, kot je zmogljivost izražanja akcije glede na umestitev, cilj in sporočilo, prav tako pa so razvidni podatki o porabi proračuna v praktično realnem času.

Druga novost je kritje stroškov dostave izjemno razširjenega dostavljavca hrane Grubhub oziroma Just Eat Takeaway.

Prihodki Amazona so porasli tudi zaradi z oglasi podprte pretočne platforme Freevee, ki predstavlja inovativen in učinkovit kanal za oglaševalce, ter zaradi storitve pretakanja v živo Twitch.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji